Колекционер на ретро автомобили притежава уникално българско бижу "Булгаррено" 10. Ивайло Кръстев колекционира стари автомобили, съобщи Bulgaria ON AIR. Една от перлите в гаража му е "Булгаррено" 10. Колата е произведена в България през далечната 1968 г.
Преди много години започнахме да събираме автомобили с баща ми.
На *** не му трябва да произвежда автомобили. Смачкан народ сме ние. Османлиите са трепали интелигентните хора 500 г. Комунистите трепят крехката интелигенция 45 г. След 1990 г. ни управляват техните наследници. Като тръгнеш след муха къде да те заведе?
Щирлиц, като сме тръгнали да се връщаме назад, да се върнем преди 1944,когато в България са се произвеждали САМОЛЕТИ!!! Имало е 3(три) фабрики за самолети.Нооооо дошъл 09.09 и....., шумкарите слезли от горите.
По времето на соца българия създаде свой автомобил като копие на Рено - "Булгаррено" и понеже СССР не ни позволи да го произвеждаме, за да не конкурира техните Лади и Москвичи, някой от старите комунисти - дядовци на тоя горе на снимката си го е присвоил за показ за бъдещите му синковци, внучета и правнучета!
Не си в час никак. Пирин и Алпин са 2 съвсем различни неща. Общото между тях е, че СССР ги погреба. Лично другаря Брежнев не е харесал Алпин, защото "дразнел съветския човек". А пирин го погребват за да не позори "копейката" а.к.а. жигула.
Някой дедо на 97 да го прави от носталгия.... Ама млади хора... Явно не образовани и без идея какво се случва по света и какво означава да КОЛЕКЦИОНИРАШ стойностни неща.... Жалко много жалко, това са просто *** от мазето от миналото, това е грозна та истина драги!
Вие къде живеете ало!!!? Кви са тия бръкми бе вие Интернет нямате ли?! 2023 година сме ехооо!! Толкова ли нямате на село какво да правите, егати спрелите
Много ме кефят ентусиасти дето събират тотални *** икенефи без абсолютно никаква стойност или около 5-6хил.лева(естествено без да ги карат) и си казват колекционери....пфффф. За скрап всичко от гаража веднага, и да си хващат нормално хоби.... Надин е мястото....
Никога не е имало забрана за износ на БулгарРено. Напротив, повечето произведени са изнесени. Договора беше спрян по нареждане от мужиците защото Реното беше много по евтино от ладите,а и България започваше да се развива индустриално без да зависи от СССР и в сътрудничество с Франция и Германия (Автобусите по лиценз на Сетра). Това СССР не искаше да допусне.Доктрината на СССР винаги е била, че робите трябва да са на къса каишка.За да сме бедни и зависими СССР не даваше да имаме приходи в валута
Защо ?Защо все плюете всичко Българско. Да има нарушение на договора за продажба извън България. Но проблемът не е там. Истината е , че тези които се продават извън страната са с много подобрения от българските инженери. Срам за французите.
Не Съветското съюз, ами ний си отрязахме клончето щотото нарушихме договоръ с Френскатъ фирмъ "Рено" и почнахме да изнасяме Булгарреното много преди залегналата в договоръ дата! -)))) Е, номеръ не мина и от "Рено" ни биха дузпатъ!
До Анонимен 29 За договора с Рено си много далече. Французите се оттеглят от договора защото алчните са изнасяли без позволение автомобили зад граница. Лиценза за сглобяване е бил разрешен само за вътрешния пазар на България.
Ако не беше "Саветския саюз" да ни накарат да махнем и Булгарено и Пирин, можеше сега Дачиа да не е в Румъния, а в България, но с друго име естеествено.