Пилотът на Боинг 777 бил депресиран, не можел да лети

Възможно е да е опитал високорискова маневра
Обновена: 26 мар 2014 17:02 | 26 мар 2014 15:00, Елка Василева
64
Пилотът на Боинг 777 бил депресиран, не можел да лети
Снимка: Reuters

Пилотът на изчезналия на 8 март малайзийски самолет, който трябваше да лети от Куала Лумпур за Пекин и който сега се издирва в Индийския океан - доста далеч от първоначалната му дестинация, е бил депресиран и не е бил в състояние изобщо да лети, пише британският в. "Дейли мейл".

Пилотът Захари Ахмад Шах бил силно разстроен, че неговият брак бил пред разпадане и бил на ръба на развода. Съпругата му решила да напусне семейното огнище и това направо съкрушило пилота, който има зад гърба си хиляди летателни часа, разказал негов приятел.

Според неназования познат на Захари Ахмад Шах той изобщо не е бил в състояние да лети и е предупредил, че е много вероятно нито пътниците, нито останалите хора от екипажа да "разберат точно какво се случва, докато не стане прекалено късно".

Още по темата
"Това беше един от най-добрите пилоти. Аз не съм медицински експерт, но след случилото се в личен план Захари вероятно не е бил в състояние да лети", казал приятелят на пилота през новозеландското издание "Ню Зиланд хералд". Той добавил, че пилотът е бил забъркан с друга жена, но въпреки това бил смазан, когато съпругата му решила да го напусне. Не е изключено да е използвал полета като възможност да опита високорискова маневра, която до този момент е изпитвал само на симулатора за полети, който държеше у дома си, добавил приятелят на пилота.

Новите разкрития последваха твърдения, че самолетът може да се е изкачил на височина между 43 000 фута /13 106 метра/ и 45 000 фута /13 716 метра/ малко след последната връзка между пилота и диспечерите. Машината била проследена да лети на тази височина 23 минути преди да се спусне. Кислородът вероятно се е изчерпал след 12 минути в декомпресирания пътнически салон и пътниците са загубили съзнание, казва източник от авиоиндустрията, пожелал анонимност.

Малайзийският самолет е можел да достигне максимален таван на височината от 43 000 фута. Но според друг експерт той можел да лети безопасно и на по-голяма височина. Но на тази височина са достатъчни няколко минути, ако не и секунди за хипоксия /недостиг на кислород/, ако някой ръчно е декомпресирал пътническия салон. Кислородните маски може и да са се спуснали, но те могат да доставят кислород само за 5 до 10 минути.

Според Рон Бишоп, декан на факултета по въздухоплаване в Централния куинсландски университет в Австралия, спадът в налягането във вътрешността на самолета може да е накарала пътниците и екипажа да изпаднат в безсъзнание. После машината може да е летяла автоматично. След като горивото се е изчерпало, тя се е разбила в океана.
 

(БТА)

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


64
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
26
 
! Отговори
буч преди 10 години
Почна се, бил депресиран в мензис ала бала...
13
0
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Отново слагате петно върху името на пилота а до момента няма и ГРАМ доказателства, че той е насочил самолета нарочно в океана. Според повечето експерти по авиация, той най-вероятно е искал да насочи машината към най-близкото летище(първата девиация от курса сочи точно в тази посока) но липсата на кислород в кабината е нокаутирал всичките на борда преди да е успял да приземи самолета. Машината след това е летяла на сляпо на автопилот по една черта преди да се разбие поради празни резервоари.
12
0
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Двайсе дена след случката решиха да се "замислят" какво точно се е случило. Той си имал връзка с друга жена, и сигурно доста готина, но човекът адски се подтиснал точно преди полет 370, щото сума ти и месеци преди полета разбрал, че жена му го освобождава от брака, което подтикнало човека да фръкне да се дави в най-дълбокото на Индийския океан, където само летяща чиния може да се добере. И пак едва ли. Да пази Бог!
11
0
 
11
 
! Отговори
румен221 преди 10 години
Инфо:- Пътуват 239 души и 10 т. злато- Пилота е свръх-опитен- С-та изчезва м/у две РВД-та, където РЛС видимостта е над 4-6 х.м.- Самолета лети още 5 ч.- Акустичното разузнав. на ВМФ/САЩ ще чуе сблъсък с водата, а термо-разузн. не е видяло взрив- АНС/САЩ следи всички ел.магн.сигнали и знае къде са д-лите и моб телефони.Хипотеза:- Изключват транспондера, снижава под 4 х.м. и каца на л-ще -5 ч. х 600км/ч. = до 3 000км., където има мобилна телеф. връзка.
10
0
 
35
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
"Аз не съм медицински експерт, но след случилото се в личен план Захари вероятно не е бил в състояние да лети"Тази статия е несериозна, след цялата изписана бумащина без никакви сериозни доказателства, стигаме до момента, в който това се оказват предположения на познат на пилота... следващия път питайте и някой екстрасенс за директна връзка.
9
3
 
35
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Тези ги разправяйте на старата ми шапка - пилот в депресия/няма такова животно..на такива ежемесечни прегледи и тестове се подлагат пилотите,нямате си напредстава
8
2
 
10
 
! Отговори
martony преди 10 години
Казаха ли чий пари е превозвал самолета? По мое мнение не са били малко.
7
16
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
МАСОНСКИ ИЗПЪЛНЕНИЯ И ЖЕРТВОПРЕНУШЕНИЯ В ИМЕТО НА САТАНАТА,ЛИЧИ ПО ПОДБОРА НА ДАТИТАТА И ЧИСЛОТО НА МЕСЕЦА,БРОЯ НА ЖЕРТВИТЕ,БИЛ ПАДНАЛ В ИНДИЙСКИЯ ОКЕАН АМА НЯМА ДОКАЗАТЕЛСТВА ,НЕМА НАМЕРЕНИ ОСТАНКИ,САМО ЛЪЖИ
6
2
 
11
 
! Отговори
а дали е така преди 10 години
Знаех си, че Захари ще направи беля, знаех си.
5
2
 
10
 
! Отговори
И аз съм разбирач преди 10 години
Дааа ударил си е една ч...я със 1000км/ч.Те това ако не е високорискова маневра здраве му кажи.
4
2
 
36
 
! Отговори
Гочо преди 10 години
Първо беше член на някаква организация,после излезе,че е депресиран,следващото заключение ,че е превъртял и истината ще бъде дълбоко погребана.Това е целта на тези,които не искат тя да се знае.
3
1
 
22
 
! Отговори
НагоренПопокатепетъл преди 10 години
Разследващите вече достигат до извод, че точно пилотската грешка (качване на 13 км височина) и кислородът са причината за катастрофата. Няма конспирации, няма световни заговори. Чиста пилотска грешка. Преди години кипърския "Хелиос" се разби по същата причина, но декомпресията беше предизвикана от технически екип, който натиснал там един бутон, а пилотите просто не го забелязали, излетели, стигнали височината и изпаднали в безсъзнание. Разликата е, че тогава самолетът се разби до Атина.
2
4
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
"Пилотът ЗАХАРИ Ахмад Шах бил силно разстроен" О-о-о ми че той човека бил българин бре :))
1
9
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Съобразно тази статия се появява хипотеза, че пилотът в налудно състояние е извършил нещо, което е подобно на така нареченото "разширено меланхолно самоубийство"!? Ако е така, дано се пържи в ада, долната гадина, защото колкото и налудничав да е бил, пак му е останало малко съзнание и съвест, но не ги е използвал! Всичко това - написаното от мен, е условно, разбира се.