Откриха още проблеми със самолетите "737 МАКС"

Дефект на окабеляването в опашката може да доведе до авария
8 яну 2020 21:00, Ния Христова
13
Откриха още проблеми със самолетите "737 МАКС"
Снимка: Pixabay

Авиокомпанията "Боинг" все още търси потенциални пробелми с новите самолети „737 МАКС“, съобщи bTV. Публикация в „Ню Йорк таймс“ коментира евентуален дефект на окабеляването в опашката на самолета, който може да доведе до сериозна авария по време на полет.

Две смъртоносни авиокатастрофи се случиха през 2018 и 2019 г. с участието на самолет "737 МАКС" .

След двата инцидента стотици от самолетите на този модел бяха спряни от експлоатация по цял свят. Проведе се разследване, което установи, че има дефект в подобрения контрол на полета. Системата караше носа на самолета да се накланя надолу прекалено рязко.

Още по темата

Според статията в „Ню Йорк таймс“ инженери установили, че две важни вериги с кабели са били разположени прекалено близо една до друга в опашката на самолетите. Разположението на кабелите можело да доведе до късо съединение.

Все още не е уточнено дали подобен инцидент може да доведе до катастрофа.

Инженерите от компанията направили заявление пред журналисти, че проблемите с окабеляването не важът само за „737 МАКС“, нито пък за "Боинг". Поправката на този вид дефект би отнела от един до два часа на самолет.

„Тези проблеми са установени и вече работим по тях. Прекалено рано е да се спекулира дали те ще наложат промяна на дизайна на самолетите“, коментираха от „Боинг“.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


13
Още по темата: катастрофидефекти
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
12
0
 
1
 
! Отговори
Щерю преди 4 години
Много хубав самолет, но ЕВЕНТУАЛНО може да падне и да се разбие в земята...
11
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Основният им проблем е, че нямат защита срещу ракети с топлинно насочване...
10
0
 
0
 
! Отговори
А по-сериозно де преди 4 години
Сериозния, то май не Иран са "спецовете" по самолетите. Някой не беше ли объркал самолета на Путин с Малайзийския. А на оня другия изчезналия май е имало китайски учени. А онзи самолет на Меркел дето загуби автоматичното си управление над Ламанша? А онзи самолет навремето дето уж Кадафи го беше свалил над Локърби. То нещата се наместват като помислиш малко. Търси изгодата! Ама трябва време.
9
1
 
5
 
! Отговори
ined преди 4 години
Видиш ли, че на самолета пише Boeing не се качвай - ще умреш
8
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен 8И самолета не е МАХ , за който пише в статията. Въпреки тънките внушения:)
7
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До ? 4Пишат бе. Ама не са иранци, а повечето канадски граждани и също шведски, германски и украински. Ако се надяваш да пишат за етническия им произход - пий една студена вода.
6
4
 
0
 
! Отговори
А сега сериозно преди 4 години
Интересна статия с добре премерено време на публикуване:) Само дето Украйнския самолет въпреки че е 737 , не е 737 МАХ. И модела 737 използван от украинските авиолинии никога не е имал проблеми. А 737 МАХ е с абсолютно променена конструкция. Ясно е какво се цели да се внуши тука. Жалък опит да се спасят задниците на аятолясите свалили украинския самолет мислейки го за американски.
5
0
 
1
 
! Отговори
Асан преди 4 години
"... не важЪт...."...?!?! Ай, моля ви се, стегнете се!
4
7
 
9
 
! Отговори
? преди 4 години
Защо не пишете за самолетната катастрофа днес, а Днес? 147 иранци убити от САЩ ?
3
0
 
7
 
! Отговори
Мда преди 4 години
Качеството определено не е едновремешното.В търсенето на максимална печалба дотам се стигна.Обаче от друга страна,човечеството нарасна прекалено много,та известен брой жертви са допустими,сигурно.
2
18
 
5
 
! Отговори
До Пижо преди 4 години
Пижо пийни хачетата.Лошо е простоват човек,неграмотен и неинформиран да говори глупости безапелационно и убедително.Чети,учи,информирай се,вземи си матурата,запознай се с въздухоплаването по света и дано проумеш нещичко със голобрадата си детска главица!
1
5
 
34
 
! Отговори
Пижо преди 4 години
Ако убиеш един-двама - отиваш в затвора или на електрическия стол. Ако убиеш 200-300 и повече - получаваш бонус-премия. Гнус ната американска корпорация призна, че е знаела за проблема още след падането на първия малоазийски самолет. Но имали поръчки и затова си затраяли. Изчакаха да паднат още 2-3 самолета, за да признаят, че произвеждат ***! А сега някои се чудят защо Иран не им дава черната кутия! Какъв е смисълът? Трябва да падне поне още 1-2 самолета, за да признаят, че са некадърници!