Как да управлявате правилно времето си

И да се сбогувате със стреса на работното място
1
Как да управлявате правилно времето си
Снимка: outnow.ch

Всички хора имат еднакъв времеви ресурс – по 24 часа, 1440 минути и 86 400 секунди в денонощието. Нито повече, нито по-малко. Въпреки това много хора се оплакват, че нямат време, а за това могат да винят единствено и само себе си. "Лошата новина е, че времето лети. Добрата новина е, че вие сте пилотът", споделя американецът Майкъл Алтшлър.

Независимо дали ви харесва, или не, времето е във вашите ръце и от вас зависи как ще го управлявате – дали ще го пропилеете или пък ще го използвате пълноценно. Времето на работното място също никога не стига, ето защо вие трябва да се научите да го разпределяте ефективно. Само по този начин ще си спестите нервите, притесненията и стреса.

Ето няколко съвета, които ще ви помогнат да управлявате правилно времето си на работното място:
1. Разберете къде „губите“ вашето време. Когато имате нужда от повече пари, може да прецените за какво харчите най-много, нали? Локализирайки по-големите разходи, вие имате възможност да измислите начин да ги намалите и да харчите „спестените“ пари за нещо друго. Използвайте същата стратегия и с времето. Създайте си времеви бюджет. Направете списък на всички неща, които правите през деня, като не забравяйте да включите времето в социалните мрежи, разговорите по телефона и други подобни. С тяхното ограничаване със сигурност ще можете да спестите време, което да вложите за нещо по-пълноценно.

2. Ограничете времето, което отделяте на електронната си поща. Да, на работното място е важно да проверявате имейла си често, защото много клиенти или колеги комуникират с вас по този начин. Не си губете времето обаче в четене на така наречената „нежелана поща“, която е просто спам и едва ли ще спечелите нещо от нея. През работното си време се съсредоточете само върху текущите имейли и не отваряйте своята лична поща.

3. Планирайте деня си. Конкретният план за това какво искате да постигнете всеки ден, е от съществено значение. Имайте предвид обаче, че невинаги нещата вървят по план и трябва да бъдете гъвкави. Също така не бива да си поставяте прекалено много задачи за един ден, които реално няма как да свършите. Когато се справите с нещо, мислено се поздравете за малкия успех, защото това ще ви държи мотивирани.

Още по темата можете да прочетете в Tialoto.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


1
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари