IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Александър Шопов от КНСБ: Преминаваме към ефективна стачка, ако не изпълнят исканията ни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

129
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 0
Чистата заплата на шофьор на автобус в Берлин, след поредицата стачки от началото на тази година, е от порядъка на 1600-1800 евро. Само че в Берлин се работи здраво, има глоби за неспазване на разписанията, няма чалга и цигари в кабината. Въз основа на какво по-точно бг шофьорите искат такива високи заплати? Ако е само заради инфлацията - сори, всички хора страдат от високите цени. На когото не му харесва, да напуска и да заповяда на свободния пазар на труда като среднист, да го видя!
отговор Сигнализирай
128
ИСТИНАТА
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 0
До: ТатоКаквото и да си говорим, става въпрос за пари. Синдикалистите са като пазачи на река. Седят и се провикват "течи река, течи", но никой не казва откъде да идват парите? Какво означава, да не дават пари? Това са парите от осигуровките на работещите (бг народ), не на търтеите, които не учат и не работят. България е държава, на вечните искачи с манталитет на Бай *** и не притежава бюджета на САЩ!
отговор Сигнализирай
127
До: анонимен 129
преди 1 месец
Харесвам 7 Не харесвам 0
в "нормалните държави" няма индексация с по 10+ процента на година за държавни дружества, и шофьор в ГТ не взема колкото кмет или декан на факултет! при 4000лв база + 400 + 500 + 600 до 27ма година това са 5500 чиста пара. няма кой да го оправдае това.
отговор Сигнализирай
126
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 6 Не харесвам 0
Един чувал пари вземат и искат още.
отговор Сигнализирай
125
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 5 Не харесвам 1
До 136 е те в Нормалните държави и данъците са 60-70% ;) и има затвор за укрити данъци и т.н. Тук всеки иска, никой не дава.
отговор Сигнализирай
124
Един Българин
преди 1 месец
Харесвам 5 Не харесвам 1
До: зевзек По-скоро да преструктурират разходите - текуши и капиталови. За да вдигнат приходите трябва да увеличат синя, зелена зона, цената на билета. Това са непремерени ходове, защото и сега цените са прекалено високи. За 3,20 всеки сяда в колата, че дори и да плати 2лв за зона, а това увеличава замърсяването. По принцип имаше стачка 90-та година и ни возиха военни шофьори ама нали затрихме армията май няма кой вече. Не че освен пенсионерите някой здрав човек има нужда от градски транспорт.
отговор Сигнализирай
123
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 2 Не харесвам 1
Ако не бяхме мързелив народ до сега щяхме да живеем нормално.Ама ни мързи и за хляб да си искаме.Докато не осъзнаем,че ние докато не поискаме достойно заплащане няма да ни се даде,ей така ще свързваме едвам двата края.В нормалните държави стачкуват за всички,и им се дава,защото са упорити и са на улицата,а ние пред компа
отговор Сигнализирай
122
Дидо
преди 1 месец
Харесвам 9 Не харесвам 0
А пиявиците от КНСБ за какви пари работя, КАКВО работят и колко ИМОТА притежават из цялата страна, които дават под наем?
отговор Сигнализирай
121
Тато
преди 1 месец
Харесвам 3 Не харесвам 2
Никаква политика, никаква визия, никаква далновидност няма у бълхарете. Хората с ум и прогрес вече кислят за автономни превозни средства, а нашите парцали се чудят как да не дават повишение на заплатите. Като не ви се дава, свържете се с правилните разбработчици, фирми и си нагласете автономен транспорт без нужда от ватман. Така ще направите толкова бленуваните съкращения и ще повишите заплатите на останалите работещи.
отговор Сигнализирай
120
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 3 Не харесвам 2
До: Поздрави от Берлин-Не е верно,моя приятел е автобусен шофор в дуисбург взема чисти 3500 евро.
отговор Сигнализирай
Новини