IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Александър Шопов от КНСБ: Преминаваме към ефективна стачка, ако не изпълнят исканията ни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

119
пффууууууууууууууу
преди 1 месец
Харесвам 8 Не харесвам 4
При тези цени, всяко заплащане под 2000 лв си е престъпление. Сега ще ревнат пишман бизнесмените, като знаеш толкова, направи си фирма. Ще ви отговоря: - Ами, не, искам да съм работник! Точка! Като не се справяте със заплатите на работниците, изчезнете завинаги и да идва истинския бизнес. Няма как всички да си отворим фирма, нали? Такава държава няма. Това ви е плоското извинение за некадърността. Ако всички сме шефове, кой ще работи?! Усещате ли, колко сте сбъркани, когато се цепите така?
отговор Сигнализирай
118
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 5 Не харесвам 6
Само с яки протести стават нещата, от вкъщи и от гората за гъби сме на това положение
отговор Сигнализирай
117
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 6 Не харесвам 4
Възмутените, направете един контрапротест, блокирайте Орлов мост, хахаха!
отговор Сигнализирай
116
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 10 Не харесвам 4
Тия нямат тахографи, те са криминални, всички над 3,5 тона трябва да имат. Тахографа ограничава броя часове зад волана.
отговор Сигнализирай
115
зевзек
преди 1 месец
Харесвам 11 Не харесвам 1
Нормалното е 10% годишно увеличение на заплатата, но и те като силовите министерства искат по 50%-70 % за 3 години. Беше ясно, че щом си дал на едните-всички останали ще скочат. Първо да вдигнат приходите на градска мобилност, тогава да раздават пари.
отговор Сигнализирай
114
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 8 Не харесвам 1
Председателите на КНСБ и Подкрепа Бацето и Шишоне повеждат транспортните работници.
отговор Сигнализирай
113
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 9 Не харесвам 9
Според 80% от Софиянци, вълненията на наглите шоферчета нямат никакво значение. Така или иначе децата се возят на училище с кола, в транспорта се возят само роми и гратисчии.
отговор Сигнализирай
112
Факт
преди 1 месец
Харесвам 7 Не харесвам 4
Критерият винаги е основната заплата, а не брутната заплата. Като има допълнителен и нощен труд, то той се плаща допълнително, но той не влиза в сметката за заплатата, а влиза в друга сметка - неблагоприятни условия на труд. С тази основна заплата от близо 2000 лева, те са значително под средната основна заплата за София.
отговор Сигнализирай
111
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 7
До: Iq 3.14Тука кмета няма общо, искат да подигат дефицита, за да отложат еврото. Шефовете са ченгета от ДС.
отговор Сигнализирай
110
тт
преди 1 месец
Харесвам 10 Не харесвам 1
Екстра аз съм ЗА. Да спират изцяло градския да видим какво ще стане. Има милиарди да се крадат от магистрали, европрограми за фотоволтаици и тн, няма за заплати на хората...
отговор Сигнализирай
Новини