IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Александър Шопов от КНСБ: Преминаваме към ефективна стачка, ако не изпълнят исканията ни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

48
анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 17 Не харесвам 3
Не подкрепям стачката и бих препоръчал на всички, на които са им малки заплатите да напуснат незабавно и да се пробват в частния сектор. Може и синдикатите да си вземат с тях. И без това от тях файда за обикновения човек няма. Това прахосвоне и базразборно раздаване на пари, произведени от частния сектор трябва да приключи. Да не говорим за услугата, която предлагат всички държавни хрантутници. Освет това няма да е лошо да почнат да плащат и същите данъци, както всички заети в частния сектор.
отговор Сигнализирай
47
stefan
преди 4 месеца
Харесвам 15 Не харесвам 2
Заплатите на работещите в градския транспорт на София и сега са високи. На този етап не трябва да се повишават, за да не кажа, че трябва да се намалят. В противен случай ще поставим на върха на обществената йерархия шофьор на автобус. И тогава защо хората да се образоват и развиват, защо да правят магистратури, докторантури, да учат езици, да стават инженери и т.н. като един шофьор ще бъде най високо платен.Призовавам Столична община и държавата да не отстъпват.
отговор Сигнализирай
46
анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Шофьорите Боци и Шиши викат. Софиянци предайте се !
отговор Сигнализирай
45
анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 13 Не харесвам 1
Изобщо не ги подкрепям тези хора, това, което изнася като данни общината като заплащане е доста висока заплата с хора без образование, не че им подценявам работата, но един учен в БАН и един професор в университет, учител инжинер взимат много по- малко пари. Имат ваучери за храна, втора категория труд, а и по цял ден докато са на работа си говорят по телефоните, казват ти да "бегаш назад" , за да не отварят първа врата, държат се отвратително с пътниците.
отговор Сигнализирай
44
анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 0
Питам се така наречените Синдикати докога ще продължават да обслужват ГЕРБ ?
отговор Сигнализирай
43
анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
При положение, че Диди и Биби пак си правят делаверите за милиони, значи и за заплати има пари.
отговор Сигнализирай
42
анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
Не разбирам защо общината трябва да им определя заплатите... Като е печелившо предприятие - шефа да им разпредели каквото се полага. Като е губещо предприятие да го закриват. Пазарът не търпи вакуум. За линиите за които има клиенти ще се намери частник с автобус..
отговор Сигнализирай
41
анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 2
Разбирам, че наглите БАЧКОТЕЩИ БАЧКЕРИ не могат друго, освен да въртят геврека. И заплатата за това си е типичната за бачкотещ ***- 4к. Дали ще са 4к в склада, както е форумният лаф, дали ще са 4к за геврека на Еконт, Спиди или градския- все тая. Това е слугинската заплата в София. Ако се хванат на още едно място да слугуват, още пари ще има. Разбирам, че са малко, но това е реалното заплащане според уменията. Да се преквалифицират. А автономният транспорт чака зад ъгъла, особено релсовият.
отговор Сигнализирай
40
Реципрочност
преди 4 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 3
Всички трябва да излезем. Какви са тези заплащания?!?!?! Значи могат да навдигат цени - 50%, 100%, 200%, после пък нямали пари за реципрочно заплащане? Всички, които до преди година-две бяхме доволни от доходите си , в момента се *** от всякъде, на моменти дже се чудим как да изкараме месеца. Такова явление, само в тази умряла държава може да се наблюдава. Пак се връщаме във времена, където елементарни хранителни продукти се превръщат в бленуван лукс.
отговор Сигнализирай
39
анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 7
Радев и тук се намеси
отговор Сигнализирай
Новини