IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

АПИ: Бюджетът ни не е достатъчен, харчи се целево

Инж. Вълчев е на мнение, че не се краде от парите за ремонт

БГНЕС

БГНЕС

"Искам да се извиня на жителите на района между Босна и Визица за забавения ремонт. Отговорността е обща - на АПИ и на изпълнителя, но имаше лоши условия и затова се забави ремонтът. Имаме уверение, че ремонтът ще завърши през септември. Имаме уверение на изпълнителя. Ако ли не - санкцията е 20% от цената на договора", заяви председателят на УС на АПИ инж. Йордан Вълчев. 

Пред БНТ той каза още, че след смъртта на Сияна са взети мерки във всички участъци на пътя, където има концентрации на ПТП-та. “По отношение на исканата ми оставка - аз се отнесох с разбиране към гражданите, че искат нещо да се промени и затова взехме вътрешни мерки работата да се ускори”, каза още Вълчев и добави, че е в добри отношения с бащата на Сияна и двамата провеждат разговори.

"Основен приоритет на АПИ през пролетта, лятото и есента да почиства пътищата от растителност. Всеки месец се прави задание, което фирмата го извършват. Имат един месец за извършване на тези дейности".

“Ремонтите се правят, когато се избере момент, в който може да се започне и когато има проектна готовност. Тази година избрахме да започнем след основните празници - Великден и Гергьовден, за да не натоварваме движението”, добави шефът на АПИ. Вълчев каза още, че ремонт през зимата няма как да се започне, защото условията не го позволяват.

“Имаше проблеми на магистралата не заради ремонти, а заради катастрофи”, добави експертът.

“В "Правешки хан" и "Топли дол" движението вече се извършва и в двете посоки. Откакто се сложиха колчета на участъка на пътя между Русе и Бяла пътният травматизъм е намалял драстично”, на мнение е инж. Вълчев.

В района на Кресна след слагането на светофара движението се извършва много по-леко и няма толкова задръствания, посочи той.

Вълчев каза, че бюджетът, с който АПИ разполага, не е достатъчен, но се харчи целево. “В момента е 2,5 милиарда и отива основно за ремонти и за нови магистрали. На въпрос дали се краде в момента от парите за ремонти, шефът на АПИ отговори:
"Не мога да преценя. Според мен не. Просто толкова можем да направим с толкова пари".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
България
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата