IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Иван Таков: СО да закръгли цената на билетите в евро надолу


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Вдигай цената
преди 19 часа
Харесвам 1 Не харесвам 0
Направо да слагат нови цени. Билетът от 1,60 лева да стане едно евро, а прословутата карта за една година от 365 лева да стане 300 евро.
отговор Сигнализирай
14
Реалист
преди 19 часа
Харесвам 1 Не харесвам 0
Идеята на сегашните цени на картите и билетите в София, беше, че когато билета да е много скъп, а картите евтини, хората редовно ползващи градския транспорт (бедните), да плащат малко, а туристите и хората рядко ползващи градския транспорт (относително богатите), да плащат много. Съотношението между цената на билета за едно пътуване и на карта за един месец трябва да е между 1:80 до 1:100, а сега съотношението е два-три пъти по-малко.
отговор Сигнализирай
13
дезинтегратор
преди 21 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
До: анонимен 1 Навсякъде по света градския транспорт е на загуба и се подпомага от бюджета. Също така навсякъде по света ЖП транспорта е на загуба и също се дотира. Така, че логиката е да се определи цена, подходяща за хората. На някои места транспортът е и безплатен, защото е безсмислено един губещ транспорт да изсмуква парите на хората и пак да е на загуба.
отговор Сигнализирай
12
анонимен
преди 22 часа
Харесвам 1 Не харесвам 1
СО ДА СКЪСИ КОМУНИСТИТЕ С ЕДНА ГЛАВА НАДОЛУ
отговор Сигнализирай
11
Именно!
преди 22 часа
Харесвам 4 Не харесвам 1
Защитете интересите на работещите и направете така, че нито един хрантутник, израснал на социални помощи и прдължаващ да живее от такива помощи, да не може да се вози гратис! Доходите на повечето български семейства са ниски, но въпреки това държавата дере от нас и се получава така,че всяко българско семейство хрантути по един такъв! Вашият правешки гуру ги довлече в България през периода 1958-1973 и ги качи на гърба ни, за да има повече симптизанти и защитници. Който иска да яде, нека да работи
отговор Сигнализирай
10
О, божке
преди 22 часа
Харесвам 2 Не харесвам 1
С тези интереси на бедните, до никъде няма да я докарате, да знаете. Инфлацията ще расте, и като искате левче да е билета от единият край на София до другият, направо го отменяйте. То все тая. Иначе трябва да се направят рингове като в Германия. В Щутгарт най-малкия ринг, който е три спирки, демек от Г М Димитров до Стадиона може да отидеш е 3,35 евро, 7 лв. Но вие щом смятате, че ще можете да возите за лев от Младост до Люлин, бабите и без пари, ок. Да видим докога това.
отговор Сигнализирай
9
Един Българин
преди 22 часа
Харесвам 3 Не харесвам 0
До: Да е един Хайде да проверявате информациите си преди да пишете или вие сте по писане, а не по четенето. Ще ви помогна Цюрих е най-близо до печалбата. Разходите на градския там се покриват на около 60% от карти и билети, т.е. общественото дофинансиране е "само" 40%. В София е 55%, Прага 60%... НЯМА градски, който да е на печалба. Тук целите са екологични и намаляване на задръствания. След като целите са екологични няма особено значение дали ще покриваме 45% с цена от 1,60 или 50% с цена 1лв.
отговор Сигнализирай
8
Да е един
преди 22 часа
Харесвам 1 Не харесвам 1
До: Един Българин Да го посочиш. По скоро трябва да се търси един който не е на печалба в Западна европа
отговор Сигнализирай
7
Един Българин
преди 22 часа
Харесвам 2 Не харесвам 0
Идеята на градския е да се намали замърсяването, а не да се печели. Докато бяха по 1лв билетите, а нафтата 3лв се возех на автобуси дори и с багаж само и само да има чист въздух и не бях само аз, но след вдигането на цената от герб не мога повече да чувствам неудобство за сметка на банкянските магнолии, които дори го спряха преди 3 месеца. Миналият месец имам един единствен закупен билет - останалото велосипед. Времето е същото, парите не са проблем, но цената е неразумна спрямо алтернативите.
отговор Сигнализирай
6
От комунист
преди 22 часа
Харесвам 4 Не харесвам 2
Какво друго да очакваш ако не популизъм. Времената на плановата икономика и фалирането на държавата свършиха другарю Наков. Цената на билета я държите безобразно ниска и метрото работи на загуби които се покриват и от тези които не го ползват. Това нещо трябва да се прекрати
отговор Сигнализирай
Новини