IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Какви коли търси българинът - надеждни, запазени, до 20 бона


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

98
redordead
преди 11 години
Харесвам 10 Не харесвам 8
има една кола за БГ пътищта, която обаче не отговаря на 2 условия за българина - началната и цена е по-висока и харчи повече - но грижиш ли се за нея, не е рядкост да изкара и милион км. Ако не сте се досетили, говоря за Субару. Но дори и неговото окачване се предавараоно или късно по нашите дупки...
отговор Сигнализирай
97
Баро Швепса
преди 11 години
Харесвам 41 Не харесвам 3
Хахахха.....дали ще дам 20 бона за изгнила ***, вместо за нова колица ? Тази статия е за раздел "хумор" !
отговор Сигнализирай
96
Sidney,Australia
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Na bai Ganio nai mu prilica karucata
отговор Сигнализирай
95
стил
преди 11 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Отрицателно се впечатлявам от простотията, драги Днес-ници! Мое би искахте да кажете двадесет хиляди лева?
отговор Сигнализирай
94
driv3r
преди 11 години
Харесвам 104 Не харесвам 3
Хайде пак поръчкова статийка.Уважаеми Господа, масовият българин си купува като първа кола нещо до 2500-3000 лв, след година-две като посъбере опит и пари скача на нещо между 4 до 6 хил и така остават около 5 години...След това в зависимост от растежа на кариерата и/или семейното положение се преминава към нещо 10-12 хил като 'втора ръка'.В провинцията положението е по-различно заради по-ниските заплати...Така че,моля ви - не ни казвайте какво се търси и кара -> ние сами си го виждаме на пътя
отговор Сигнализирай
93
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 62 Не харесвам 4
От запазените италианки, дето само една баба ги е карала,бягайте като дявол от тамян. Почти всички са с пробег между 250 и 500 хиляди километра и няма такава без удар. Тук факирите първо връщат километража и той показва между 100 и 150 хиляди при най-старите над 10 години, лъсват я така както не е била като нова и надлъгването започва. Ако ги видите как изглеждат,като слизат от автовоза ,няма да си помислите за запазена кола от БГ търгаш.
отговор Сигнализирай
92
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 48 Не харесвам 4
Абе за какво вие скъпа кола, освен да се фукате с нея? Колата трябва да върши работа - да те вози до мястото, където искаш да стигнеш, като си купуваш нещо тежко от магазина да го превозиш с нея, от време на време да удариш по едно мадо в нея на жената или на приятелката и толкова. Ще давам 30 бона за кола, друг път.
отговор Сигнализирай
91
една
преди 11 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Нали заплатите били ниски? На кого да вярвам сега? На оплакващите се българи,че работят за ниски заплати и все не им стигат парите или на издайнически статии като тази, които тръбят за обратното?
отговор Сигнализирай
90
Лелее
преди 11 години
Харесвам 58 Не харесвам 1
Ох горките- от кола 10 000лв те печелели между 400 и 800лв!!! Има ли някой да ви повярва, след като е публична тайна, че повечето автомобили, особено немските, ги купувате за по 2-3 000 евро с проблеми и след бърз ремонт до 2000лв ги пускате като недокосвани на максимум 150 000км? А после какво ще й излезе на колата ви е все тая.
отговор Сигнализирай
89
до 76
преди 11 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
Абе хлапенце!Ти в паралелна вселена ли си отглеждан или прекаляваш с антидепресантите.Тея автомобили как си ги преставяш,че се движат по родните пътища ?Дупките стравници потрошика моята кола висока 20 см ,счупиха и задните крачета и и скъсаха чревцата ,та чак взе да пръцка на умряло.За последното са виновни и майсторите на аспуси ,да им влезе в аспуха дано.Та идеята бе ,че в България ти трябва нещо подобно на Луноход,Марсоход или просто кола за третия свят ,всичко друго не вирее.
отговор Сигнализирай
Новини