IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Без инфраструктура оставаме страната на празните молове


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

54
Lilianaandreeva
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Без инфраструктура няма държава!
отговор Сигнализирай
53
ТИР или TGV
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Далновидност е дума явно не от БГ произход! Костов ПРеди 12 г. пусна японците да строят терминал за насипни товари в Бургас ,когато за всички нормално мислещи народи бе ясно че бъдещето е в контейнерите.Сега дължим 1 милр.$ за нещо ненужно след фалита на Кремиковци.Сега Бойко строи магистрали когато в Цяла Европа строят високоскоростни желизници. След фалита на БДЖ дали след още 12г. няма да си чукаме главите че никой не минава по "великите " ни надупчени магистрали?
отговор Сигнализирай
52
П.Петров
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
България не е добро място за инвестиции по други причини.Заради липсата на законност, тромавата държавна администрация, заради банковия, комуникационния и енергийния картел, заради липсата на квалифицирани кадри и липсата на реална и ефективна политика за стимулиране на инвестициите в производство.А БДЖ определено има нужда да се преструктурира, ама трябва да се реже от главата, а не от опашката и да се въведе много строг контрол , за да се ограничат кражбите.И всеки съвестно да работи!
отговор Сигнализирай
51
до Хр.
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Що да няма пари за здраве? Всичките здравни вноски отиват за здраве. Като ти е малко, внеси по-големи вноски и ще получиш повече здраве. Само в България я има тая простотия, хората да лапат повече, отколкото са вложили, докато държавата бъде изсмукана и фалирана - бетер ***. На Дянков, горкия, хич не му е леко да цивилизова индианци.
отговор Сигнализирай
50
Хр.
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Що за логика е тази на министър-председателя - нека градим инфраструктура, тя ще донесе инвестиции, развитие на туризма, по-добър живот... и се започна едно лудо влагане на пари в магистрали. Е, няма пари за здраве и образование, но пък МАГИСТРАЛИТЕ - ТЕ са важни!Е, като държа толкова на инфраструктурата ЗАЩО сега орязаха БДЖ, защо го унищожават след като толкова хора се предвижват по този начин и друга алтернатива нямат?!Смешно и жалко е! Тези хора срам нямат ли...
отговор Сигнализирай
49
7
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Той е схванал основната идея но май не я е разбрал. Хайде прочетете отново и помислете защо е така: Товарите все повече са в контейнери и тези от и за България вече минават основно през пристанищата в Солун и Пирея в Гърция, както и през Констанца в Румъния, допълва експертът. Ами много е просто, спестява се време а и такси за преминаване на Босфора и до нашите пристанища. Нещо неясно има ли още?
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
С или без инфраструктура оставаме с най - ниски заплати в цял свят.Простолюдието от магазини втора употреба,а политиците в ''АРМАНИ''.
отговор Сигнализирай
47
откровен до 45
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
"човек, ако иска да създаде нещо през колко "инстанции" трябва да премине ?"Ми да се организират по двойки - неприятната работа ще им намалее двойно...Кво да ти отговоря...Във всяко изречение винаги субектът е виновен, не обектът!Другото са само оправдания - като *** - всеки си ги има и винаги миришат.
отговор Сигнализирай
46
откровен до 43
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
Нали точно това обяснявам - българският народ е мързелив и следователно неспособен да излъчва достатъчно предприемчиви стопански дейни хора и масата няма къде да работи. Ясно като бял ден. Липсата на пари или инфраструктура е СЛЕДСТВИЕ на слабия матрял, а не причина той да е слаб. Има бол примери по света - и като нас и обратни - не знам каква е файдата да се самозаблуждаваме.
отговор Сигнализирай
45
До 42
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Един обикновен човек, ако иска да създаде нещо през колко "инстанции" трябва да премине ? И колко пръти му набиват в колелата....И най-важния път - банката, като ти го натресе и дотам. Та май работата е в "ония", които са на власт и дават на себе си и на "свои хора" да правят среден и голям бизнес. Така че откровено откровен хич не си откровен или си наивник
отговор Сигнализирай
Новини