IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Трудно ли е да има национален превозвач?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
пилот
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 11
Аз лично на така наречената България ер няма да се кача ако ще да е супер ниско тарифен превозвач. Щото откакто е купена е такъв *** че нямам думи. Сега платените четци ще започнат да слагат минуси щото ивчо така е наредил...Давайте...Ама от това пилотите дето ги наехте за по 5 лева нама да станат по добри. И вземете да им плащате на хората щото някой ден накой ще ви избяга със самолета нанякъде....па *** го търси....
отговор Сигнализирай
10
Икарус
преди 10 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Явно трябва да преосмислят цените си и да предложат преференции, които да ги направят конкуретноспособни, не е невъзможно. Не мисля, че на мнозинството му е приоритет да каца на забутани летища ,от които да търси алтернативен транспорт за достигане на желаната дестинация,при това с малко багаж-това предлагат лоу-кост компаниите. Но, всеки с приоритети си.
отговор Сигнализирай
9
Гошо
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 14
Не мога да се сетя, как България ер може да се пребори с нискотарифните, напр. wizzair. Въпреки, че напоследък предлагат добро обслужване, нерядко стюардесите са не особено любезни. Освен това нямат конкурентни цени и не виждам защо трябва да летя с тях. Даже бих препоръчал и държавните фирми да могат да използват нискотарифни превозвачи с цел икономия.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Гад Зееви ше оправят работата.Да ги шиткат за по 1 долар на сериозни инвеститори ще процъфтят.Еуропа, димокраси, бате, нали така ?!?
отговор Сигнализирай
7
Н. Борисов
преди 10 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Интересно, че някои коментиращи като че са способни единствено на злорадство - освен да им пожелая само на нискотарифни да си се возят, щом им е толкова приятно...
отговор Сигнализирай
6
СТОЯН
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
ПРАВИЛНО НАЛИ ИМА КОНКУРЕНЦИЯ КОИТО ИЗДЪРЖИ ИЗДЪРЖИ КОИТО НЕ МОЖЕ ФАЛИРА НАЛИ ТОВА СА ДЕМОКРАТИЧНИ ПРИНЦИПИ ПРИНЦИПИ НА ПАЗАРНАТА ИКОНОМИКА КОЛКО ПРЕДПРИЯТИЯ БЯХА ЗАКРИТИ ПРОДАДЕНИ ЗА ПО ЕДИН ДОЛАР В БЪЛГАРИЯ КОЛКО РАБОТНИ МЕСТА БЯХА ЗАКРИТИ КОЛКО БЪЛГАРИ ОСТАНАХА НА УЛИЦАТА ЗНАЧИ ТАЗИ СКАПАНА ЕВРОПА ТОГАВА НАКАРА БЪЛГАРИТЕ ДА СИ ПРОДАДЪТ ХИЛЕДИ ПРЕДПРИЯТИЯ А СЕГА ПЛАЧАТ ЧЕ НЯКОЛКО АВИО КОМПАНИИ ЩЕ ФАЛИРАТ ГОЛЯМА РАБОТА
отговор Сигнализирай
5
дзивко
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
При нискотарифните разходите за персонал са по ниски ,полетите са по къси и нямат тия екстри като на националния превозвач,а когато ги има на пазара са предпочитани за къси дистанции пред нормалните заради цените и от там тръгва снежната топка...
отговор Сигнализирай
4
Тишо Иво и Марин
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 17
В тази връзка, предлагам на Мария Несторова, да попита собствениците на Днес.бг, те същите и собственици на авиокомпания България Еър, защо закриха Хемус Еър? Не можеше ли Хемус Еър да функционира като класическа лоу-кост авиокомпания? А, може би тайният замисъл е България Еър да стане лоу-кост авиокомпания? Национален превозвач-лоу кост...уникално нововъведение. Ами правете го бе, това не е великата БГА "Балкан", че на някой от народа да му пука за България Еър!
отговор Сигнализирай
3
123
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
и с тока е така - ЕРП та та имат печалба а като са държавни са на загуба!!??и как 1 изнесена услуга е по-евтина на компанията която я приема като външна!
отговор Сигнализирай
2
Пантелей Пътник
преди 10 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Хайде сега ми отговорете на мене неразбиращия. Как може една компания с дългогодишни традиции и опит на пазара да има затруднения и винаги да е на загуба, а в същото време една нискотарифна авиокомпания да бележи рекордни печалби всяка година. Значи нещо в мастодонта не е наред и май дойде време превозвачите да преосмислят цените си. Самолетите вече не са това което бяха. Навремето бяха средство за бързо и луксозно пътуване, вече са средство за бързо и евтино пътуване, разбирай въздушен трамвай.
отговор Сигнализирай
Новини