IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Италия спира голяма промяна за автомобилите в ЕС


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Да съм ходел на монца. Какво да правя, на монца, да гледам ли? По- добре да си взема прилична кола и да я настъпвам. Едно е да гледаш как го правят, друго е да го правиш. Отиди на онези сайтове и гледай!
отговор Сигнализирай
14
Олимпий Панов
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Баси тарикатите тия европедюни-първо вкарват забрана за двг-след година две хората почват да реват-европедюгите яхват вълната ние ще отменим тоя закон гласуваите за нас и пак са на власт вуаля.Цирк.
отговор Сигнализирай
13
Сепер
преди 2 години
Харесвам 18 Не харесвам 4
Ами ако през зимата е студено. Карах един електромобил през последните дни и с отоплението хич го няма. Направо си умрях от студ ама пък беше екологично.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 24 Не харесвам 5
Еврогейчетата наясно ли са тоя ток как се произвежда?
отговор Сигнализирай
11
Ало ЕС?
преди 2 години
Харесвам 19 Не харесвам 6
Когато изгася двигателят на бензиновия ми автомобил, той не замърсява природата. С ел. автомобилите обаче не е така. Те са постоянен консуматор на енергия 24/7, заради свойството на саморазряд на батерията. Дори като седи в гаража електромобила консумира енергия. Производителите казват това и пренебрежимо малко 1-2% от капацитета на батерията за денонощие. Но я умножете това по няколко десетки милиона електромобела..
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Явно все още се намират реалисти в Европа.
отговор Сигнализирай
9
Бела чао
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
È questo il fiore del partigiano, morto per la libertà. - Бога ми, а едно време си мислех че пеят за пица с пармезан. Силен текст.
отговор Сигнализирай
8
Йосарян
преди 2 години
Харесвам 33 Не харесвам 4
При деформация на корпуса, батерията може да се самовъзпламени. При навлажняване, батерията може да се самовъзпламени. Не може да се угаси. Дори да се потопи изцяло във вода, продължава да гори. Пушекът е токсичен. Като приключи полезния цикъл на тези батерии, какво правим с тях? Това е след максимум 10 години употреба, типично след 8 години, а с масовото навлизане на бързите зарядни не е ясно колко ще се съкрати - те са смърт за батериите. Поредната неработеща измама, която насила ни налагат!
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 32 Не харесвам 4
То хубаво, ама ток откъде? И батерийките къде ще ги хвърляме после
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 28 Не харесвам 5
Така или иначе зелената енергия е обречена на провал! Ако минем на електрички от къде ще вземем ток за тях? ЕС в момента няма излишно електричество, а годишно използваме 74млн тона бензин и дизел. Това е еквивалент на 2442 ГИГАВАТА ел. енергия. АЕЦ Козлодуй на максимален капацитет с всички работещи блокове беше 3.6 гигавата. На ЕС ще му трябват допълнителни 679 АЕЦ-а с размера на Козлодуй както беше като чисто нов за да минем на електрички. Кой мисли, че това е изпълнимо до 2035-а?
отговор Сигнализирай
Новини