IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Продажбите на канадски знамена нарастват след заплахите на Тръмп

Автомобилната индустрия в Северна Америка е силно интегрирана

Снимка: Reuters

Снимка: Reuters

Продажбите на канадския производител на знамена са се удвоили спрямо предходната година, съобщиха собствениците на компанията, тъй като напрежението със съседните Съединени щати подхранва вълна от патриотизъм, пише Ройтерс.
Увеличението на продажбите идва преди националния ден на знамето на Канада на 15 февруари, когато се отбелязва 60-ата годишнина от дебюта на знамето с червено-белия кленов лист в Отава.
Мат Скип, съсобственик на Flags Unlimited в Бари, северно от Торонто, обяснява скока в търсенето със заплахите от страна на президента на САЩ Доналд Тръмп относно канадския суверенитет.
Канадските политици призоваха гражданите да издигнат националния флаг този уикенд, за да демонстрират това единство и националната си гордост.
Канадците отмениха пътувания на юг от границата, бойкотираха американския алкохол и други продукти и дори освиркаха на спортни събития, след като на 3 февруари Тръмп обяви 25-процентни мита върху повечето канадски стоки, макар че оттогава отложи въвеждането на митата.


Миналата седмица министър-председателят Джъстин Трюдо заяви пред зала с бизнес лидери, че според него разговорите на Тръмп за поглъщане на Канада като 51-ви щат на САЩ „са реални“ и са свързани с богатите природни ресурси на страната, съобщи правителствен източник.
Автомобилната индустрия в Северна Америка е силно интегрирана и компаниите предупредиха, че митата ще повишат разходите и за американците.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Свят
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата