IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Как стана така, че в Китай електрички карат само бедните


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

44
анонимен
преди 11 часа
Харесвам 6 Не харесвам 0
След време в европа месо ще ядат само бедните. Защото ще ловуват зайци, лалугери и гугутки с примки...
отговор Сигнализирай
43
До 46
преди 11 часа
Харесвам 3 Не харесвам 3
Прости са ти само изразните средства. Карам електрическа кола от 3.5 години и е много по-евтина за каране и поддръжка. Проблема е само, че на всеки 350 км трябва да спра за кафе, но аз рядко карам такива дистанции на ден. Е виждам бъдеще на бензинови или дизелови коли като цяло.
отговор Сигнализирай
42
анонимен
преди 11 часа
Харесвам 7 Не харесвам 2
Китай си запази социализма, 80те години демократите ги размазаха по асфалта с танковете на площад Тянанмън, и сега в Китай няма демокрация, няма политически партии, няма опозиция, управлява се авторитарно от Комунистическа партия, не се провеждат избори. А ние не ги смачкахме с танковете, ами скачахме заедно с тях. Резултата днес е налице - къде е Китай с комунизма, къде е запада със загниващият капитализъм който се разкапва пред очите ни и къде сме ние в България - жалка умираща територия.
отговор Сигнализирай
41
Не е баш тъй
преди 11 часа
Харесвам 1 Не харесвам 0
До: анонимен 44: Батерията е скъпа. Половината от цената на колата, че и повече, е от цената на батерията.
отговор Сигнализирай
40
анонимен
преди 11 часа
Харесвам 5 Не харесвам 3
Прроста ти е главата, електричките винаги ще бъдат по скъпи заради скъпите материали за батериите и електромоторите, и ще стават все по скъпи, поддръжката им е също много по скъпа, а бензиновите ако правят масово или сериойно излизат много по евтини, освен това при бензиновите могат да се вградт лесно много други системи за окачването, докато при електричката цялата долна част на колата е батерия, и освен това увеличават теглото, енергията на батерията отива да вози собствената си маса.
отговор Сигнализирай
39
анонимен
преди 11 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
Нещата са много по прости от колкото си мислите просто минималната заплата е 28000 юана
отговор Сигнализирай
38
анонимен
преди 12 часа
Харесвам 4 Не харесвам 2
Много npocто. Конструкцията на електрическия двигател е в пъти по-npocта от тази на двигателя с вътрешно горене. Нормално е цената на ел. коли да е по ниска.
отговор Сигнализирай
37
анонимен
преди 12 часа
Харесвам 2 Не харесвам 0
Еми значи няма никакъв проблем, че запада загуби най-голямото литиево находище в Донецка област. Европа си исма много литий в Боливия, Аржентина и Чили, ще си кара евтинко литий от находищата в Боливия, Аржентина и Чили.
отговор Сигнализирай
36
Зевс
преди 12 часа
Харесвам 7 Не харесвам 1
И аз бих карал Beijing U7 за 12 000 долара, ама в Европа цената ще е тройна. ЕК уж искат да сме екологични, но в същото време не ни дават достъп до евтините китайски електрички.
отговор Сигнализирай
35
До 35
преди 12 часа
Харесвам 2 Не харесвам 0
Наj големите находища на литий са в Боливия, Аржентина, Чили и Австралия. И всичките се контролират от западни минни компании. Наскоро в САЩ също откриха голямо находище в щата Невада.
отговор Сигнализирай
Новини