IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Защо Пентагонът съкращава производството на нови F-35


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 1 Не харесвам 0
Е, те краварите да вземат първо Боинг- гите да си оправят, че вижте колко пътници изтепаха, и винаги пилотите им са виновни. Жалка история! Като укрофашагите. Като неможем, ще лъжем.
отговор Сигнализирай
29
Дядо боже
преди 1 ден
Харесвам 1 Не харесвам 0
Този пуб изби рибата в морето - едно голямо нищо казване и само бла-бла!
отговор Сигнализирай
28
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ограничение по скорост има тая тухла, заради прегарящи от форсажа елеватори отзад, и разрушаване стелт покритието..И как тоя самолет ще гони противници, които и сега го надбягват над океана в северните части на Норвегия.Голям самолет, като му сложим и цената, която така и не падна, да не говорим за експлоатацията му и става ужас без край. Нищо чудно че янките произведоха наново F-15 и F-16 с нови пакети, и стартират нови програми 6то поколение. Следва пълно отдръпване от тази $ схема F-3 ...
отговор Сигнализирай
27
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 1 Не харесвам 0
И накрая, - най умопобъркано скъпата амбициозна програма в историята на човечеството глътнала над 1.5 трилиона за развитие - гледаме му бъгавите проблеми.Скапан софтуер, падащи самолети (всяка година падат F-35, последния падна като круша на летище в Аляска) стелт покритие което се руши на свръхзвукова скорост и така си остана самолета с ограничение 10тина сек. в свърхзвук, защото му се руши кодинг-а, адаптации, доработки, забавяния, откази технически.. ся модернизации с дефекти по тях..
отговор Сигнализирай
26
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 1 Не харесвам 0
И тая тухла F-35 щеше да заменя всички самолети, - опорка на която точеха години средства за "развитие" на самолета представяйки го за "инвестиция в бъдещето" - нищо подобно. Нищо не замени, нито А-10 нито F-16, нито F/A-18, напротив стартираха даже програми за нови версии на 4тото поколение F-16 и новите F-15X с пълнеж и сензори от 5то поколение. Щеше да бъде бъдещето за 50г напред - нищо подобно, няма 10г чиста експлоатация и вече стартираха програми 6то поколение нямащи нищо общо с F-35
отговор Сигнализирай
25
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 1 Не харесвам 0
Защото е безумно скъп и безумно скапан.Самолет който "развиват" вече 25години, от 10г+ е в производство, още не могат да му оправят бъгавите софтуери откази и всякакви дефекти. Проектиран за умопобъркано скъпа екксплоатация, и точене на пари. Далеч преди "развитието" му да стигне 700-800млрд долара стана ясно че това е схема за яко наливане на пари в корпорации като Локхийд. Стогнаха над 1.3-1.5 трилиона и като че ли се светнаха от безсмислието наливане на милиарди в тая дефектна тухла.
отговор Сигнализирай
24
ТрЪндЮ
преди 1 ден
Харесвам 0 Не харесвам 1
Да ама Расия като изкара СУ 87 ще видят те хамериканите,за сега още разработват мултиките за СУ 57! СУ 87 ще бъде безаналогов космическоГалактически хиперСупер самальот който още сега плаши хамериканите и те умират поголовно от смях!Бля
отговор Сигнализирай
23
Истината
преди 1 ден
Харесвам 2 Не харесвам 0
СУ47 е пълен неуспех на руснаците, защото не са успели да разрешат проблема с вибрациите на крилата, които се появяват заради обратната им стреловидност. Това дава много голяма подемна сила, но вибрират и се разрушават. Проекта е напълно изоставен, защото засега поне проблема е неразрешим.
отговор Сигнализирай
22
Гринго
преди 1 ден
Харесвам 4 Не харесвам 2
Някой хамерикански военен да не е бърникал електрониката нещо, че и тея каруци да не могат да летят. Сто процента саботажът пак е от Русия. Да си правят там бургерите и сиропите тези янки и да оставят самолетостроенето на хората дето разбират от това
отговор Сигнализирай
21
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 0 Не харесвам 0
Защото за яловици за тва
отговор Сигнализирай
Новини