А1 е най-предпочитаната компания сред българските потребители в категория „Телекомуникации и интернет“. Това показва онлайн гласуването в анкетата „Любима марка на българския потребител“. Класацията се формира на базата на гласове, подадени от посетители на сайта mylovemarks.eu в три отделни кръга.
Над 43 000 души дадоха своя глас за предпочитаните от тях брандове в потребителската класация за 2021 г., като в първия етап гласоподавателите бяха близо 8000, във втори – над 20 000, а в трети етап гласувалите са над 17 000. Финалното класиране поставя А1 на първо място. За телекома са гласували общо 5541 души или 32 процента от всички, включили се в третия финален етап на гласуването.
Миглена Узунова-Цекова, старши директор „Човешки ресурси“ и член на Лидерския екип на А1, коментира при получаване на наградата: „За мен е изключителна чест да приема това отличие, което е знак, че А1 печели доверието на потребителите в нашия толкова динамичен и конкурентен сектор за трета поредна година. Вярвам, че иновациите, създавани от колегите, с които улесняваме дигитализацията на бизнеса и потребителите, водят до качествено подобряване на начина на живот на хората и повишаване на ефективността на компаниите. Уверена съм, че притегателната сила на бранда на А1, в съчетание с всички усилия, които полагаме да създаваме благоприятна и мотивираща иновациите работна среда за нашите служители, ще ни помогнат за това да продължаваме напред все по-добри и по-успешни. Силният бранд на А1 е отговорност на всички наши близо 4000 служители и затова им благодаря и посвещавам това отличие на всеки един от тях.“
По време на церемонията Христо Вълков, старши мениджър „Управление на бранда“ на А1 България, бе удостоен и с наградата „Бранд мениджър на годината“.
По-рано тази година А1 спечели приза „Компания на годината“ в категория „Телекомуникации“ заради цялостното си отговорно поведение през 2020 година, мащабната дигитална солидарност и дарителски инициативи, и не на последно място – стартът на първата истинска мрежа от пето поколение в страната. Конкурсът „Компания на годината“ се проведе в периода май - юли 2021 г., а всяка кандидатура беше разгледана и оценена по предварително обявени критерии от международно жури.
Сред силна конкуренция с 84 проекта на 30 вътрешни отдели и ПР агенции, състезаващи се в 17 категории, комуникационните кампании на А1 бяха отличени и от конкурса, оценяващ постиженията на комуникационната общност в България - ПР Приз 2021 „Комуникациите са ни в природата“, организиран от най-старата ПР браншова организация у нас – Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Постиженията на А1 в сферата на корпоративните комуникации бяха оценени най-високо от журито в категориите „Вътрешни комуникации“, „Най-добро използване на социалните мрежи“, както и „Инфлуенсър маркетинг“. Престижните втори места пък са в категориите „Корпоративна социална отговорност“, „Корпоративна комуникационна компания“ и „Комуникация на промените“.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Vivacom с адаптирани сезонни решения за бизнеса с туристически профил
Биткойнът започва новата седмица по-стабилно, но пак е напът за тежък ноември
Оценката на Revolut стигна 75 млрд. долара
Великобритания понижава сметките за ток за бизнеса преди представянето на бюджета
Паричната и лихвената статистика ще са на фокус през седмицата
Основното AI приложение на Alibaba дебютира силно като конкурент на ChatGPT
Тръмп и Путин рекетират Зеленски: Планът за мир е предложение за капитулация на Украйна
Летете изгодно с "България Еър" до 11 европейски дестинации през 2026 г.
Земеделският бюджет: Парите са като миналогодишните, а проблемите остават
Болници пред колапс, лекари на ръба и протести заради Бюджет 2026
"Ауто Италия" застана зад благотворителна изложба, набираща средства за шофьорски курсове
Героят за Милан: Имаме воля и вече сме уверени
Любимец на сектор "Г" избира между ЦСКА и Арда
Левски направи нещо невиждано от времето на Мъри Стоилов
Страхотно: Прогрес за най-добрата ни тенисистка
Каква пенсия? Жиру отново го направи
Проблем за Ицо Янев: Лапеня е аут от ЦСКА
Поверия за 24 ноември – Света Екатерина
Програмата на театър „София“ за декември
Седмична нумерологична прогноза за 24 – 30 ноември
Театър „София“ обещава коледни вълшебства с Ванилия и Пинокио
„Актьорът“ ще се бори за „Оскар“ догодина, а сега идва право при зрителите на Bulgaria ON AIR
Хитови заглавия с 25% отстъпка във Видеотеката на А1 ТВ по случай Черния петък
Трагедия в Пловдив: Бивш военен уби съпругата и внука си
Илияна Йотова: Смущаващи са съкратените срокове между двете четения на бюджета
Заради "зелената зона" във Варна: Съседни квартали са се превърнали в буферни паркинги
Снежана Апостолова: Все още няма постъпило искане от ОИК-Варна по делото Коцев
Предлагат нови мерки за пътна безопасност заради загиналите на пътя деца
Варненец се възмущава: Вижте състоянието на новоизградените шахти по време на дъжд
Магнитни бури в периода 24 – 26 ноември
Съмненията остават: Известното и неизвестното за космическото тяло 3I/ATLAS
Изключителни темпове и мащаби на загуба на лед при ледника Хектория
От НАСА предупреждават: Големите американски градове потъват
Пилот на United Airlines: Самолетът бе ударен от космически отпадъци
Съществуването на НЛО „вече не е под въпрос“, твърди американски режисьор