Понякога успехът е плод на щастлива случайност. В повечето случаи обаче, един успешен бизнес се нуждае от много повече.
Откриваме това „много повече” в ДНК-то на компанията Авенди, един от лидерите в дистрибуцията и маркетинга на бързооборотни и други стоки у нас. С 20 години история зад гърба си, днес Авенди, част от ВМ Финанс Груп, представлява за България брандове като Moët & Chandon, Dom Perignon, Johnnie Walker, Bushmills, Perrier, Plasmon, Vegeta, Filippo Berio, Bella и Purina. Всяко едно ново партньорство е внимателно анализиран ход от страна на компанията, която от самото си създаване разчита на ясна визия и култивира сплотен и силно мотивиран екип.
Силата на внимателно пресметнатите решения
Създателят на компанията, Васил Мирчев, основава Авенди преди 20 години като нов проект в сферата на дистрибуцията, в който вижда потенциал за развитие на бизнеса в дългосрочен план.
„От самото си основаване компанията има стратегически поглед с дългосрочна перспектива за развитие, с поглед в тенденциите на пазара, в предвиждането на потребителското търсене”, потвърждава управителят на Авенди Христо Бойчев. Авенди разширява портфолиото си от брандове с голяма динамика, но добавя само такива продукти и услуги, в които вижда дългосрочност и устойчивост. Това са ценности, които още основателят на Авенди Васил Мирчев е заложил в основите на компанията.
„През годините сме получавали много предложения за партньорства, но с екипа внимателно ги разглеждаме от всички страни, правим задълбочена оценка, как се вписват в стратегията и модела ни на работа”, разказва Христо Бойчев. И добавя уверено, че в бизнеса няма истински трудно решение, когато то е информирано такова.
Очевидно сме припознати като партньор, който действа системно и открито
През всяка от годините на съществуването си Авенди получава признание и награди от компаниите с глобални лидерски позиции, с които работи – за най-добър дистрибутор, иновации и иновативни идеи, реализирани на пазара, устойчив ръст на бизнеса, най-добра пазарна трансформация, партньор на годината и много други.
Компании като Diageo и Moët Hennessy се доверяват на българската компания при тестването на концепции за нови продукти на пазара. Христо Бойчев припомня, че през тази година, България беше избрана за една от двете европейски държави, в които се тества концепция за уиски, насочено към младата аудитория – Johnnie Blond на Johnnie Walker. България е и един от тестовите пазари за Chandon Garden Spritz, марка на компанията Moët Hennessy. На база резултатите от тези тестове и препоръките на екипа на Авенди и двете компании са взели решение Johnnie Blond и Chandon Garden Spritz да бъдат пуснати за продажба на всички световни пазари през 2022 г.
Кампании, които преначертават облика на пазара
През 2013 г. екипът на Авенди реализира кампанията – Johnnie Walker „Негово величество Вкусът“. Кампания, която прави марка уиски номер 1 в света предпочитана такава и в България. Друга кампания, която оставя следа, е свързана с марката Bushmills, a именно Bushmills brothers – автентичното и неподправено приятелство. По време на тази кампания Bushmills печели рекорден пазарен дял и се утвърждава сред лидерите в категория ирландско уиски на българския пазар. Неслучайно и към момента България е в Топ 5 страни в света по продажби на марката Bushmills.
Амбицията да не преставаш да се развиваш
В Авенди тя задължително стъпва върху екипния дух, откритата комуникация и желанието да се създадат възможности всеки един служител да заеме перфектната за него позиция. Тази, която ще го мотивира и ще му позволи да изявява най-силните си качества, да придобива нови знания и да се развива.
В компанията днес има служители с повече от 10 и дори 20-годишна кариера в нея, което е свидетелство за възможностите, които Авенди създава за екипа си. В тази категория попада Славка Анчева, Мениджър Търговски маркетинг в дивизия „Напитки“, която е и Служител на годината за 2019 г. в Програмата за признание на ВМ Финанс Груп, част от която е Авенди. Тя е в екипа на Авенди от 2012 г., а във ВМ Финанс груп работи от 2010 г. „Обичам марките, които компанията развива. Другото нещо, което е силен мотиватор за работата ми в компанията е екипът. Авенди като компания винаги е имала сплотен екип от професионалисти – нещото, което вярвам, че е ключът към успеха.”

Славка Анчева, Мениджър Търговски маркетинг в дивизия „Напитки“
„За да работя добре, трябва да съм част от силен и мотивиран екип, който жадува за предизвикателства и победи”, потвърждава Христо Бойчев. Който вярва и в още нещо - че всеки един член на екипа трябва да се чувства значим и да може спокойно и уверено споделя позицията и идеите си. Естествен аспект на работата в компания, която гради успеха си върху добре информирани решения.
Защото знаем, че те винаги се вземат заедно.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Реал Мадрид обмисля да се отвори за външни инвеститори
Европейските страни предложиха промени в плана на САЩ за Украйна
Кадър на деня за 23 ноември
Петкова: Планираният в Бюджет 2026 ръст на заплатите в администрацията е най-ниският от 2022 г.
Американците се тревожат не само за разходите, но и за работните си места
Лъскави небостъргачи променят Братислава до неузнаваемост
Хляб с квас или мая - какви са предимствата и недостатъците
Георг Георгиев: Политическо бездействие минира РСМ в ЕС
За здрава коса: Натурални добавки за подсилване на колагена
Левски мачка, а Лудогорец го връщат в играта за титлата
Сензационно: Ще се завърне ли Юрген Клоп начело на Ливърпул?
Вили Вуцов изригна: Лизачи, близачи, смешници, некадърници, безхаберници
Арсенал срази Тотнъм! Езе наниза хеттрик за 4:1 на „Емиратс“
България го закъса: Карлос Насар не е подписал, може да отиде в Бахрейн
Нанков ревна: Левски ни вкара 4 гола от 4 удара
Дневен хороскоп за 24 ноември, понеделник
Седмичен хороскоп за 24 – 30 ноември
5 зодии с късмет в любовта в последната седмица на ноември
Поверия за 24 ноември – Света Екатерина
Какви промени ви носи новата 2026 според датата на раждане
Седмична таро прогноза за 24 – 30 ноември
В 93% от случаите за катастрофите у нас е виновен шофьорът, пътната обстановка няма вина
Зимата идва: Как да подготвим автомобила си за сняг?
Светогледът на Тръмп: Циничен, егоистичен и алчен
Кога да украсите коледната елха, за да привлечете просперитет или защита от проблеми?
ChatGPT води до усвояване на по-повърхностно знание
Изключителни темпове и мащаби на загуба на лед при ледника Хектория
От НАСА предупреждават: Големите американски градове потъват
Пилот на United Airlines: Самолетът бе ударен от космически отпадъци
Съществуването на НЛО „вече не е под въпрос“, твърди американски режисьор
Спорите на мъха оцеляват 9 месеца в космически вакуум
Морските костенурки притежават мистериозна суперсила