IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Сметките на БДЖ под запор


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Бомбър
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Разгрома на БДЖ започна още от някогашния Министър на транспорта Вилхелм Краус !
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Настоящето правителство го нямаше през 2008 г. и по-рано. През 2003 - 2005 г. министър на транспорта беше Николай Василев, банкер от НДСВ, който сключи заемите с немските банки и през 2008 г. банките вдигнаха рязко лихвите.
отговор Сигнализирай
13
ВИЛИ
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Да не забравяме, че БДЖ е на това дередже по вина на настоящото правителство, което сключи неизгодни сделки още през 2008 година и окраде парите, вместо да ги вложи в дружеството.А този ***, тъй наречения министър Папазов, само преди няколко дни ни уверяваше, че БДЖ е на печалба и че преговорите с кредиторите вървели много успешно. Този човек никога не е в час и все се изказва неподготвен и после се налага да се извинява.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
ГЕРБ съсипаха БДЖ с фалита на Кремиковци през 2010 г. Тогава писахме, че БДЖ загуби много от спирането на товарни превози. Сега под заплаха вече са и банките-кредиторки на БДЖ както и вложителите в тези банки и банковата паника.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Това е поредният "успех" на тройната коалиция.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Ликвидацията на БДЖ е от полза главно за НАП, бензиностанциите и вносителите на петрол, които внасят и големи акцизи. Фалит на БДЖ е изгоден и за таксиметровите и автобусните фирми, но голямата печалба и оборот ще е за НАП, бензиностанциите и търговците с петрол.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Няма друго спасение за БДЖ освен опрощаване на дълговете или прехвърлянето им като държавен външен дълг. БДЖ няма вина, че депутатите субсидират с ниски цени билетите за влаковете, а цената на тока и горивата постоянно поскъпват.
отговор Сигнализирай
8
анонимен
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Християн Кръстев се опитва все ячески да оправи дълговете на БДЖ .Още при управлението на Герб БДЖ започна да фалирва .Предишните управници спряха 40 влака от движение .След ,като ГЕРБ паднаха от власт Християн Кръстев лека по лека човека ги възтанови отново .Дане забравяме ,че при управлението на ГЕРБ имаше най големите масови уволнения .Тогава се уволняваха най интелигетните и можещи хора .
отговор Сигнализирай
7
do 10
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
*** ,колкото царя плати , толкова и станишев .Важно бе далаверата да стане,да се вземат комисионните.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Нали така наречение министър папазов твърдеше че бдж вървяло на печалба. Същото е с пощите и др. държавни дружества.
отговор Сигнализирай
Новини