IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ - реформи на финална права, купуват се нови мотриси


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Таня
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
БДЖ-ТО отново го е закъсало яко. Правете си сметка ако пътувате с обеден влак Бургас-София. Дори и в първа класа при температура над 45 градуса, без никаква климатизация може и да не дочакате гарата, за която пътувате. И се къндилка с 50-60 км/ч... 21-ви век в България! Но, пък има контакт 220 волта.
отговор Сигнализирай
10
У назе крадат
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
БДЖ е единствено в Света където има откраднати над 1500 вагона ..няма уволнени няма осъдени..Разказах това в една република човека на среща помисли че го ментя ..доказва че не може да с е открадне даже и един вагон ..А У нас крадат милиарди ограбени от народа кървави левове/вкл чрез 20 % незаконен ДДС
отговор Сигнализирай
9
Ганчо
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Комисия прави заданието за новите мотриси - университетски преподаватели избират мотрисите. Глупости - ще бъде избрана мотрисата посочена от ЕС, защото те ще дадат парите. Ало, специалистите, кой и къде ще поддържа новия подвижен състав при положение, че депата ги закрихте а тези които останаха могат да поправят само техника от преди 1970г, защото оборудването им е морално и физически остаряло. Може би ще ремонтирате на открито - гаражен коловоз - Подуене разпределителна до гърбицата.
отговор Сигнализирай
8
куката
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Разбира се ще има пак комисионни! Нали за това го върнаха този "боршош" на БДЖто, знае как се краде!Колко заводи за ремонт на вагони имаше?
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Да, погледнете в Сърбия какво правят. До 5 години с 200км в час до Будапеща. Нови влакове купиха и всичко с кредити да му *** майката. И въпреки че са пред фалит кретат яко нагоре.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Старите турски вагонетки с нова тапицерия и контакт.Ъпдейта им ще бъде интернет, мерси чудя се как не са ви надушили европейските компании съдещи за закъснял транспорт.По 300 евро на човек при закъснял влак и ще се излекувате бързо!
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
24 лева е автобусът,с климатик,интернет, тоалетна ,почивки.Той как е на печалба?В Англия за подобен маршрут взимат 1- 10 паунда в зависимост колко , а не вярвам чатниците да работят на субсидии.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Защо хем е добре,хем тоя иска четвърт милиард? Платих 25 лева за да пътувам във вагон без вентилация на 37 градуса, без течаща вода и без почивка по обрасли релси.Влакът се движеше с 50 на обраслото и 100 на разчистеното.Какво ще променят новите кинти?
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Ха Ха и с мотрисите като със самолетите , избираме , избираме комисии и накрая пак каквото каже Тиквата. Защо не го питат още сега, той си взема комисионната и да стане бързо и лесно. Докаога тия уж "демократични "конкурси които са с предопределен победител Със самолета нещо момчетата се пообъркаха и ей го на какво стана цял свят се смее, а ние комисия след комисия, едните избират следващите ги разследват и така докато каже ББ това е и се купува за това което е взет комисона.
отговор Сигнализирай
2
Кратун
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Думата "реформи" се използва по медиите под път и над път. Вероятно целта е думата се изпразни от съдържание, за да не разбира никой какво се има предвид, когато се говори за важни неща, като съдебна реформа. Купуването на нови мотриси не е реформа, а обикновено подновяване на парка.
отговор Сигнализирай
Новини