IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Дават за 12 години жп превозите на пътници на частни фирми


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Пловдив
преди 1 месец
Харесвам 5 Не харесвам 0
Пловдивския градски транспорт е така от 30 години. Линиите да разделени на различни частници, получават субсидия от общината, само сами си купуват автобусите. Истината е че градския транспорт в Пловдив е трагедия/ не работещи климатици, мръсотия, не се спазва разписанието, след 21 ч., край. Дано с БДЖ да е различно, но се съмнявам.
отговор Сигнализирай
13
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 0
Целта на правителството е Пимк да вземе Едни милиарди и да даде комисионна на Караджов ,какво стана с макдак нали щеше да им вземе лиценза ха ха ***.
отговор Сигнализирай
12
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 3 Не харесвам 0
ДАВАЙ ГРОЗДАНЧО,НАРАНИ КОРУМПЕТАТА!!!...
отговор Сигнализирай
11
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 2 Не харесвам 1
А ЦЕНИТЕ КАК ЩЕ СА??? ЩЕ МОГАТ ЛИ И 1,500 000 МИЛИОНА ПЕНСИОНЕРИ С ПЕНСИЯ ДО 650 ЛЕВА, СЪОТВЕТНО 325 ЕВРО, ДА ПЪТУВАТ ИЗОБЩО?!????
отговор Сигнализирай
10
Анонимко
преди 1 месец
Харесвам 4 Не харесвам 3
Някой, да напише,в коя европейска държава,има таково чудо,железниците,да са частни.
отговор Сигнализирай
9
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 3 Не харесвам 1
Скоро след като завършат ремонта на жп трасето с ДЪРЖАВНИ пари ще има концесия и за товарните превози , пак на Наша фирма.
отговор Сигнализирай
8
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 6 Не харесвам 0
То от 3 години се знае, че печели ПИМК и субсидията от Европа ще е за него. За сметка на това ще вземе печелившите линии , а губещите ще са си за БДЖ. Държавата пак е от страната на булката, благодарение на мафията.
отговор Сигнализирай
7
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 8 Не харесвам 1
Тези които умишлено съсипаха БДЖ сега уреждат поръчките на техни хора като услугата не е безплатна. В крайна сметка потребителите ще платят цената. Да не си мисли някой че подкупа го плаща частната фирма? Всичко после се покрива от клиентите, затова се вдигат цените.
отговор Сигнализирай
6
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 8 Не харесвам 2
Аз на трена на герб-дпс няма да се кача. Животът ми е по скъп от на мякащият пловдивски пaляk.
отговор Сигнализирай
5
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 11 Не харесвам 2
Тоя Гроздан е ужасно противна мижитурка. Каква конкуренция и какви пет лева. На удобни до власта фирми ще дадат София - Бургас и София - Варна. НДЖ са задължени да предоставят под наем техните влакове, като е ясно че само читавите ще се предоставят на тия уж превозвачи. За БДЖ ще остане скапания състав с най ужасните дестинации.
отговор Сигнализирай
Новини