IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Русия възобновява космическия туризъм от 2013 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

71
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
На хамериканците, да им е сладко!!!Превръщат се бавно в една треторазрядна космическа държава!!!Изпратили били 12 човека на Луната преди 40 години, да им е сладко - вече сме 2010 г. а въпросното събитие ще остане само един далечен патриотичен спомен, от едното време!!!Тази година се маркира от най-важното събитие за американската космическа програма - официално остават без пилотирана такава!!!!Совалките вече спират полети, като на 7 февруари Атлантис (естествено може и да литне евентуално след 2 седмици, понеже совалките имат тенденцията да имат прблеми с клапаните на резервоарите за водород, или с изолационната пяна) прави последен полет, след което следващия е към някой от музеите!!И не е зле, все пак са едни безполезни кораби с товароподемност сравнима с най-обикновенна ракета, но пък излизащи по 1 млрд . долара на полет ( една ракета излиза до 10-12 пъти по малко)!!!Сега клетите хамерикански астронавти ще трябва да се унижават като си плащат за да се возят на руските пилотирани кораби!!!От различните американски сайтове, разбирам , че това ще е масивен удар по пиндощатското его!!!Да им е сладко, понеже частните компании, нямат особенни перспективи имайки предвит факта че те гонят само печалба, а космическия сектор е доста консервативно място в това отношение !!! Междувремнно хаоса в НАСА започва да си казва тежката дума така е комунизмът е много скапан и неефективен строй, НАСА го доказва доста добре единно командване на всички програми, като финансирането се съгласува само с гласовете на Сената където си нямат представа от космически технологии, а договорите се сключват с компании, по усмотрение на шефа на главния администратор на НАСА, а въпросните договори се съставят за суми далеееч по големи от необходиното, понеже акциите на същите компании, се държат от влиятелни лица и от Сената и от главни лица в НАСА, както и от лица които участват пряко в дейноста на въпросните компании!!!Всъщност, НАСА представлява голяма машина за лапане на държавни пари от частни компании, чиито шефове имат връзки тук и там!!!Звучи ли ви познато прави сте така е НАСА е червена, но и червиво прогнила!!!Но за съжаление нещата не опират само до НАСА де става дума за всички други големи проекти , най-вече военни за пример е програмта ATF от която като победител излизат Lockheed Martin със своя YF-22!!По нататък следва превръщането на Yf-22 в F-22, като цялата тази програма трае 20 години и струва 65 млрд.!!Къде са отишли повечето пари, мисля е повече от ясно!!!!Сега новото преструктуриране на НАСА цели средствата да се преразпределят, като това означава че доста от проектите ще бъдат орязани, това вече се каза ясно!!!Сега уж средствата за пилотираната програма, трябва да бъдат дадени на частни компании, а НАСА да управлява само регулаторна дейност по качеството!!Само дето тези компании имат едни проблем те са частни, точно като Lockheed Martin, ама както се вижда, не е точно така, щото акциите от кой се държат, пак се подразбира!!!За какво ще отиват парите, пак е ясно!!!Въпросните компании нямат опита, нужен за такива програми, нито капитала нужен за подобни разработки, като разчитата на финансиране от...НАСА!!!Интересно, голям триъгълник се разгръща тук!!!Но ето да видим, какво мисли един американец, който разбира достатъчно нещата, за да знае колко е посредствена нейната ефективност:I would hope so -- it would be a good thing indeed if that could be run privately. But I am not optimistic. The US Army attempted an experiment in this direction -- the Futurebat Systems program. The idea was to outsource the lead systems integration job to a private corporation. (Boeing, the world's largest defense contractor, won the job.) So far, the experiment has not been a glowing success. The Army has had to take back a lot of control, many elements (such as IMS) have been canceled entirely, and the whole thing scaled waaaay back due to the wild cost and schedule overruns in the first five years. A Moon mission would probably be bigger than FCS. (Apollo certainly was.) Is there any private contractor capable of running that? Would any even want to, given that the market would be highly speculative?И ето един, затапващ коментар, който общо взето си казва всичкоWaiting for the Numbers!!!!!!!!!!!!!!And you better have definitive verifiable facts and numbersI guess you CAN'T. Why???? Because no one in the private sector has the Capabilities as of today and not at least for the next 10 to 15 yearsto send a man into space and i do not mean a sub orbital flight like Space Ship ! i mean Flights that requier working in the harsh enviroment of space and 14 to 17 day durations.Foe example fixing the hubble.Need i say more.Oh!!!! Sorry You LoseТа така!!!
отговор Сигнализирай
70
аз
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Че как няма да подновяват туризма, иначе няма парички за гориво.
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Така , аз казах накъде отиват нещата и какво се очаква за в бъдеще.От твоите писания не видях нищо съществено що се отнася до космоса.И въобще прочети пак 66-ти коментар и виж как седят нещата!Така е ***, друго освен това, какво да ти кажа, освен може би - отивахй да бодеш шопската салатка и да гмуцаш ракйцата, ха ха ха...
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Cool story bro!Ха ха...
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Докато ти възхваляваш великия пиян руснак от американския си комп, с американска ОС. Китай и Аерофлот купуват самолети от САЩ, а Русия не може да предложи абсолютно нищо.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
К'во стана, постваш един и същи коментар ли?Ха ха, неудачник...
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
що бе кво и е на Русия ето сега ще прави самолет 5 поколение с индийска електроника, купува си Мистрал, купува си карабини ФАМАС за армията, купува си БТР - Ивеко щото техните не стават, какво им е, а да и Аерофлот преди около година спря да ползва руски самолети, няма нито един що така ? Паднаха идндииските сателити изстрелвани с руски ракети, падна глонас, союз 2 е излетял снад 200 конструктивни дефекта, союс 30 уби хората, союз 11 едвам се приземи. вие си ги хвалете от американските си компют
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
А да и ***, при положение че самите американци се натискат да участват в мисиите на руснаците, означава че ТИ издишаш отвсякъде!
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Мдаа, кофти тръпка е единственото най-велико постижение е да си стъпил на Луната...преди 40 години, ха ха ха...И оттогава насам само да си си бъркал отзад!Жалко, защото други идат, но с планове да строят!А руските firsts, все още се използват!И да, Цилоковски е човека написал теорията за всичко това!
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Руснаците СА единствените които никога не са имлаи проблеми с пилотираните мисии!И всеки път когато американците са правели паузи, руснаците са ги оставяли в прахата!Защото докато те си бъркат отзад, Станция "Мир" вече седяла горе им!Сега ще е същото - докато американците пак си бъркат отзад и SpaceX им точи парите, руснаците ще бъдат пак стъпки напред с готови планове за ядрените установки, които заедно със едни магнитоплазмени двигатели, и... бъдещето вече се вижда!
отговор Сигнализирай
Новини