IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

САЩ предложиха на Япония изтребители F-15 и F-35


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

88
Софиянец
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
Кодовото име на TR-3B е "Астра". Първите разузнавателни мисии на апарата бяха в началото на 90-те. Триъгълната ядрено-захранвана летателна платформа бе разработена от топ-секретната програма "Аврора" заедно с SDI и пари от черния бюджет. Три (от струващите милиарди долари) триъгълни разузнавателни апарати, вече летяха през 1994 г. Аврора е най-секретната аерокосмическа програма в момента, а TR-3B е най-екзотичният й инженерен шедьовър. Проектът е финансиран от Националната Агенция за Сигурност (NSA) и ЦРУ. "Астра", летящият триъгълник, не е фантастика и беше построен с технологията, която беше налице в средата на 80-те. Не всяко НЛО се дължи на него.Външното покритие на корабите TR-3B реагира на радарни стимулации и може да променя тяхното отразяване и цвета си. Това полимерно покритие, също така, използвано със системата ECCM, може да направи кораба да изглежда като малък самолет или летящ цилиндър - или дори да излъже радарите, карайки ги да виждат различен на вид самолет, или никакви самолети, или множество на много места. Кръгло плазмено поле, генерирано от плазмен ускорител във вид на пръстен, наречен Нарушител на магнитното поле (Magnetic Field Disrupter), обгражда въртящото се отделение на екипажа. Това е технология, отвъд нашите представи.MFD технологията е разработена в базите Сандия и Ливермор. Правителството крие всички подробности около проекта. Живачната плазма е под налягане 250 000 атмосфери и е нагрята до 150 градуса по Келвин. Плазмата прави 50 000 rmp (оборота в минута), за да стане супер-проводима, което причинява гравитационни нарушения. MFD създава магнитно-вортексно поле, което почти неутрализира ефектите на гравитацията върху масата с приблизителност от 89%. Не разбирайте погрешно, това не е антигравитация. Антигравитацията осигурява обратна на гравитацията сила, която може да се използва за задвижение. MFD магнитно нарушава гравитационното поле на Земята. Благодарение на това, ядрено-захранваната летяща платформа губи 89% от масата си. Така TR-3B става изключително лек и способен на маневри, които никой друг самолет не е в състояние да направи - разбира се, не вземаме в предвид НЛО-тата, които не сме построили. TR-3B лети много нависоко, безшумен е, изпълнява разузнавателни мисии и може да лети за неопределен период от време. Веднъж набрал скорост, не му трябва много енергия, за да поддържа височина. От езерото на Младоженците се носят слухове, че са изнамерени нови елементи, които лесно могат да бъдат преобразувани в плазма. С 89% редуцирана маса, корабът може да лети с Мах 9, вертикално и хоризонтално. Съобразно масата, G-силите са също с 89% намалени. Двигателната тяга на "Астра" се осигурява от 3-те ускорителя, намиращи се във всеки от ъглите на триъгълната платформа. TR-3 е суб-Мах 9 апарат до достигането на всиочина от 120 000 фута - тогава един Господ знае колко бързо може да се движи! Трите ракетни двигатели използват водород или метан и кислород. В една стандарта водород/кислород ракетна система, 85% от масата на горивото е кислород. Термоядрените ракетни двигатели използват водородно гориво, за увеличаване на тягата - добавя се кислород. Реакторът нагрява течния водород и добавя течния кислород в свръхзвуковото сопло, така че водорода гори едновременно в кислородния афтърбърнър. Двигателната система може да работи в атмосфера, с тяга осигурена от ядрения реактор; да работи при екзоатмосферни условия, с водородно гориво; да прави орбитални полети, с водородно-кислородна система.Това, което трябва да запомните, е че трите ракетни двигатели задвижват само 11% от масата на TR-3B. Те (двигателите) са строени от Рокуел. Много от НЛО-докладите са вследствие от операциите на триъгълната платформа. Важна роля в построяването е изиграла ЦРУ, NSA, NRO и ВВС. TR-3 е модифициран до TR-3A, TR-3B, и Teir-2, 3 и 4, за да объркат всеки, карайки го да си мисли, че са подобрени версии, но истината е, че са различни летателни апарати. TR-3B се различава от TR-3A така, както банан от грозде. Някои от серията TR са пилотирани, други - безпилотни.
отговор Сигнализирай
87
Силно вярващ
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Абе хора, вие наред ли сте? Прочетох за "най-новата секретна разработка "TR-3B". Единственото, което ме смути е, че нямаше мармоти да карат това чудо с "термоядрените ракетни двигатели". tehnologii otkradnati ot NLO na izvunzemni. Баси мамата, баси крадците. Я да пратим наши *** да се научат да крадат ценни неща, да забравят джебчийството. Блажени вярващите, тяхно е царството небесно!
отговор Сигнализирай
86
Селянин, грамотен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Absurde, съгласен съм за Lighting'a. Перспективна многофункционална система, с възможности за няколко изпълнения, в зависимост от потребностите. На *** със странния ник ще му повторя, че се държи като пубер-запалянко. Не го разбирам. Ако наистина е влизал в сайта на Еъргруп и имаше тази способност, щеше да се изчерви - там контактуват умни, подготвени хора. Аз винаги се радвам, когато славяните направят нещо хубаво. ПАК-ФА, защото е по-нова разработка, е крачка напред пред F-22. Със здраве!
отговор Сигнализирай
85
Dо Sofiqnec
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Imash pravo,sega go gledah v Youtube,to tozi samolet vse edno ne e ot zemiata,no niakude biah 4el 4e e napraven vuz osnova na tehnologii otkradnati ot NLO na izvunzemni.
отговор Сигнализирай
84
Absurde
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Тия плазмените наще внуци ако ги видя ще е добре :) Дай да махнем тоя Ф22 и да се съсредоточим върху нещо наистина добро то американците Ф35 :)
отговор Сигнализирай
83
Софиянец
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Стига сте спорили,кой самолет бил по добър и двата са изхвърляне,и двата не могат да стъпят на малкия пръст на най-новата секретна разработка "TR-3B",който се интересува да провери в YouTube за какво иде реч.
отговор Сигнализирай
82
Absurde
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Нека ти отговоря с клипче от Discovery, което явно е на особена почит във форума на криле , че ти явно с глупости ще ме занимавап цяла вечер...
отговор Сигнализирай
81
^3DAttack
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 5
Няма какво да те убеждавам разработката на един изтрбител заедно с въвеждането му в бойна готовност отнема приблизително около 20 години .. Ако беше запознат с авиацията поне малко щеше да го знаеш ако си мислиш че руския конкурент го проектират сега и догодина ще е по частите значи че си наивен *** .. не на икономика ами малко на авиация някой трябва да те научи
отговор Сигнализирай
80
Absurde
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Това какъв е вестника публикувал въпросният доклад, няма никакво значение... И да на икономика ще те уча, явно някои трябва. И какво като е сериен? Пък и руснаците са поръчали 80 бройки, които трябва да влята на въоражение до 2015г. Американците имат всичко на всичко 107 бройки от който 40 са "grounded" поради технически причини. А как ще ме обедиш ТИ че самолет, който ползва електроника от края на 80те години на миналия век е "супер модерен"?
отговор Сигнализирай
79
^3DAttack
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Сега и на Икономика ли ни учиш ?Големия вестник не е специализирано издание и спора тръгна от твоя източник за 10 % и от характристиките на самолета .. а ти го докара до икономика и милиарди .. Все пак не забравяй че Ф22 е сериен самолет който е на въоръжение докато руската птичка стане серийна ще минат поне 10-15 години ище и още няколко минимум 5 докато достигне оперативна готовност така че си много далеч от истината .. виждам че си засътпник на Руската техника но това не те прави знаещ :)
отговор Сигнализирай
Новини