IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Джаджите стават все по-опасни по време на полет


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

40
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
От 10 новини днес няма ни една дето да е истина. От скука ли си пълните сайта с глупости!!!
отговор Сигнализирай
39
стг
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
до 35, какъв Ту без човек, кога е произведен последния ТУ, който е продаден на някого, при положение че Аерофлот няма нито един самолет ТУ
отговор Сигнализирай
38
SarcasticGrin
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Какъв е спорът? След като излетите можете да си ползвате лаптопа, мп3 плейъра, фотоапарата.Не съм специалист по електроника, не знам дали сигналът от телефона пречи на електрониката на самолета. Аз се дразня и на това, че при излитане/кацане трябва да си с колан, но го слагам. Точно там е въпросът. Щом има правила - научете се да ги спазвате. Няма проблем 2, 4 или 7 часа да не водите *** разговори, както аз не пуша 7 часа! Пляскането и дивотията я гледам само когато пътувам от/към България.
отговор Сигнализирай
37
marto
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
bre kolko profesori ima tuk!
отговор Сигнализирай
36
Нянго до 35
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Ами е те ТУ си падат и с електроника, и без. Абе май други самолети не падат напоследък. А не дават мобилни телефони, за да може да се използват скъпите на борда.Които О! изсненада! са пак мобилни!
отговор Сигнализирай
35
NEMO
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Не говори глупости ако от няколко хиляди метра имаш обхват на телефона ще те призная.Само някои авиокомпании имат клетки в самолетите и то не на всички.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 29 Не харесвам 7
"Дейвид Карсън, инженер в Боинг"Боинг, Локхийд Мартин и Нортроп - компаниите, които правят уникално *** самолети. До толкова ***, че самолета не може да лети само с двигатели, криле и пилот, ами има нужда от 2-3-4 пилота и поне 50 компютъра, които корегират движението и да поддръжат самолета да не се сгромоляса като чувал с картофи.После GSM-а им виновен, WiFi-a им виновен. Защо един Ту, да кажем, не е паднал поради отказала електроника?!? Щото лети и без, ако има криле и двигател и пилот.
отговор Сигнализирай
33
Само дизелов самолет
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Или дизел или парен двигател.... не им трябва ток,и не може с никакви смущения да ги смущавате или да им пречите. И някой да хвърля *** в огъня, и дълга пушечна следа в небето...от въглищата.
отговор Сигнализирай
32
Оправдания...
преди 14 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
Абсолютно тенденциозна кампания!Всички електронни устройства в самолетите задължително са сертифицирани. За да получат сертификат преминават през наистина чудовищни изпитания, включително и по електромагнитна несъвместимост. Абсолютно невъзможно е WiFi, GSM или каквото и да е несъздадено специално за целта устройство случайно да повлияе на електрониката в пътнически самолет. Всеки специалист по ЕМИ пада от смях, като чуе безсмислените ограничения на компаниите.Причината е другаде...
отговор Сигнализирай
31
MILLA
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Безопасноста е на първо място това е най-ваявуиопшщщ;'ю/.Безопасноста е най-важното нещто по време на полет,но има компании които ти разрешажат на определена жисо4ина да говориш по телефона,например QATAR AIR.
отговор Сигнализирай
Новини