IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Фолксваген спря продажбите на дизелови коли в Австралия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
do 16
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Хванал си много кофти серия. Това е автомобил от годините на кооперация с Генерал Моторс. Всички Мерцедеси от това поколение, не зависимо дали са Е-класа или C, CLC, C coupe имат страшни проблеми с двигателите. Внимавай за веригата. Моята се разпъна на 123 000 км, понеже е само единична (по-слаба от двойната) и няма механичен обтегач, ами само маслен. Т.е. всяко студено палене е придружено с тракане идващ от хлабава верига. И така веригата изяжда много бързо зъбците на валовете. Просто съвет.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Аз карам ФВ дизел и няма да искам никакви пари или съдилища. Колата все още е в нормите по европейското законодателство и си гори 4,5-5 л / 100! Една кола от 2005 изхвърля много повече мизерии, така че за мен всичко е една голяма добре скалъпена истерия. ФВ го разклатиха много яко! Просто порасна много бързо и не беше се подготвила за икономическо-политически войни на световно ниво.
отговор Сигнализирай
16
do 23
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Германия отдавна е в 21 век и движението със 150 км е БАВНО! Защото в Германия има 3-лентови магистрали и огромни разстояния и за разлика от крепостният българин, там всеки селянин пътува от вкъщи до работа между 50-150 км в едната посока. И за това е необходима скорост, която естествено е достижима само чрез инфраструктура. Вместо да се слагат безсмислени електронни ограничители, ЕС трябва да контролира парите, които са предназначени за пътища, че да не се крадат безобразно като в България!
отговор Сигнализирай
15
Край
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До всеки собственик на кола от групата фолксавген с дизелов двигател от измамната серия - ПРОДАЖБАТА на вашия автомобил е нищожна по законите на България - върнете колата и си искайте всичките пари Няма значение че сте я карали . Имате голям шанс да успеете в съда.
отговор Сигнализирай
14
Край
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
ЛИЦЕМЕРИЕТО. В България по пътищата се избиват около 500 човека годишно. Убива най-вече високата скорост. На магистрала разрешената скорост е 140 км. в във всички страни от ЕС е горе долу так без Германия. ЕС не ограничава електронно колите на 150 км. в час само заради Германия. Целта е да се продават немските премиуми. За да се задоволява суетата на новобогатаашите които мигат на хората по магистралата даа минат ТЕ.
отговор Сигнализирай
13
Край
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Продажбите на тези коли са НЕЗАКОННИ - към момента на продажбата в ЕС и в България Фолксваген не е имал право да продава коли с такива екологични покаазатели. Договорите за продажба са нищожни, като противоречащи на закона. Германия създаде ЕС за да владее Европа и за диктува на нас и такива като нас правилата, които самите германци нарушават. Меркел чрез Борисов управлява в България. На този му се дават пари на друг не. От тези пари файда имат само Трейс, ГБС и GPгруп. Вие не.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Японските дизели се продават по-слабо в Европа защото не са европейски. Европа си поддържа собствените марки и дизели, дори с ИЗМАМА. Защо не хванатаха в измама Фолксваген в Европа.Заради евро протекции. Точно такива каквито са за емисиите,които трябва да се въведат,още по-ниски, но германските марки се дърпат,защото двигателите им не са достатъчно ефективни. Това е поради липса на технологии.Когато японеца разработваше хибриди с ниски емисии германците се правех на велики с турбо дизели.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
tesla model 3 ще е колата,
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Карах ауди - нелошо като качество силно казано,направо си е лошо като качество,ремонти и цената им. И няма как по целия свят техническите организации да казват едно исъщо - японските коли най-здрави, немските средняци,италианските на дъното. Запознай се с повече статистика.
отговор Сигнализирай
9
Край
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Излишно се препирате за коли - става въпрас за ПАРИ. Немците са лъгали за да продават. От Европейския пазар се отказа дизеловата хонда акорд, Шевролет напусна Европа. Японските дизели се продаваха слабо. Пежо-ситроен го закъса. Триумфа на немското автомобилостроене се е градил на ИЗМАМА. Помните ли как нашите продукти преди десетина години все не отговаряха на европейските изисквания -затвориха се кланници, мандри, завода за дизилови двигатели във Върна. ЕС е лъжа по лоша за нас от комунунизма.
отговор Сигнализирай
Новини