Създаването на визитка е процес, в който трябва да вземете под внимание няколко основни елемента. Цветът и логото обикновено правят първата връзка между потенциалния клиент и вашия бизнес. Правилният избор на тези елементи и тяхното съчетание трябва да изпраща точните послания към всеки, който бихте искали да направите ваш партньор.
Визитката е отражения на вашия имидж, на комуникацията с клиенти и бизнеспартньори. Когато избирате цвета на визитната си картичка е добре да се съобразите с психологическото значение на цветове в бизнеса. Често при поръчката на визитка избирате вашите любими цветове.
Не прибързвайте с избора на цвят преди да сте се информирали какво послание предава той в отсрещната страна. Цветовете са важни за привличането на клиенти затова следващите няколко съвета ще ви помогнат в изготвянето на перфектната визитна картичка.
Най-напред се съобразете с това в какъв бранш се развива вашият бизнес. За всяка индустрия или ниша има различен цвят, който се използва за по-добра идентификация. Например розово или оранжево са подходящи за сектор насочен към производството или разпространението на детски стоки, черно и сиво често се използва за модния бизнес и за бизнеса с луксозни стоки.
Комбинацията от цветове също е добра идея и тя често се използва, когато става въпрос за маркетинг, реклама, графичен дизайн и други, свързани с изкуство.
Съобразете се с целевата аудитория
Определете групата хора, до които искате да достигнете. Това може много да ви помогне в избора на цвят на визитката и лого. Правилното съчетания е ключово за привличането на отсрещната страна.
Ако сте се насочили към по-млада аудитория, може да си позволите да използвате по-ярки цветове и да избегнете черното и кафявото, защото те се приемат като скучни. Ако бизнесът ви е свързан с цветя и градинарски принадлежности например може да използвате червен цвят, жълт, оранжев и да направите и комбинация между тях.
Следвайте цветовете на вашата компания
Всяка компания си има цветове. Това значително ще ви улесни в избора на визитна картичка. Използвайте фирмените цветове и добавете някои леки акценти като още един цвят или друг елемент например. Фирмените цветове са част от вашия брандинг.

Dow се покачва с 300 пункта на фона на търговските преговори между САЩ и Китай*
Наредбата на БНБ за задължителните минимални резерви на банките спира да действа в края на годината
Големите купувачи на руски петрол са изправени пред риска от по-висока цена
BalREc 2025 очертава посоката на устойчивия пазар на недвижими имоти и инвестиции в България
Бернар Арно затяга хватката си около LVMH, купувайки акции за 1,4 млрд. евро
Ще застигне ли заетостта в Южна Европа нивата на север?
Литва разреши свалянето на балони от Беларус
Убитият мъж в Ямбол е застрелян от съседа си през прозореца
Втори SENSHI лагер с покани събира тежките категории
Дори да води с 9 точки: Левски няма да детронира Лудогорец!
Челси готви сензационен трансфер с тер Стеген
Винисиус: Опитвам се да запазя самообладание, но не е възможно
След 14 месеца игнориране от трима треньори: Той отново игра за ЦСКА
Палавата Алис Гудуин
Трансфер на "Герена": Левски продава Марин Петков за 2.5 млн.
Нумерологична прогноза за месец ноември
Sabaton, Savatage, Epica и Sevi влизат в Be4 HILLS
13 маникюра, идеални за Хелоуин (+Снимки)
Рецепта за вегетарианци: Печено червено цвекло с розмарин
Маникюри за късмет и пари през ноември (+Снимки)
Рестарт на диетата: Есенни храни за здраве и отслабване
Мъж се е самоубил вчера, скачайки от Аспаруховия мост
Атанас Зафиров: Приемането на еврото не е риск
Деси Добрева разказа за трогателен жест във Варна
Земетресение на 97 км югозападно от Варна
Варненските ученици се чувстват удовлетворени в училище, но не и от учебния процес
33 159 деца са родени от деца за десет години
Исторически момент: Ще „хванем“ парче от комета
Експеримент показа поведението на хората няколко дни преди края на света
Уловиха тайнствен обект между Сатурн и Уран
В Чили функционира телескоп, способен да наблюдава хиляди звезди едновременно
Определиха химичния състав на кометата Понс – Брукс