Хейли Бийбър продава козметичната си марка Rhode на e.l.f. Beauty в сделка на стойност до 1 милиард долара.
28-годишният модел, която е омъжена за певеца Джъстин Бийбър, създава бранда с продукти за грижа на кожата през 2022 г., използвайки второто си име – Роуд. Марката включва ружове и гланцове за устни и набира бързо популярност онлайн. За последните 12 месеца до март компанията отчита над 200 милиона долара нетни приходи, а тази година планира да се появи и в магазините Sephora в САЩ и Великобритания.
Купувачът e.l.f. Beauty, чието име идва от „eyes, lips, face“ („очи, устни, лице“), обяви, че придобива „прекрасна марка, готова за експлозивен растеж“. Компанията ще плати 800 милиона долара в брой и акции, като още 200 милиона долара могат да бъдат изплатени в зависимост от бъдещи продажби. Сделката се очаква да бъде финализирана по-късно тази година.
Бийбър ще остане в компанията като главен креативен директор. В социалните мрежи тя определи сделката като „следваща глава“ за марката. Другите съоснователи и настоящите ръководители също ще продължат да управляват бизнеса след продажбата.
„Партньорството ни с e.l.f. Beauty е невероятна възможност да ускорим развитието си, да стигнем до повече хора с иновативни продукти и да разширим глобалното си присъствие“, заяви тя в официалното съобщение.
Rhode се радва на особена популярност в социалните мрежи, особено с вайръл видеата в TikTok, посветени на ружовете в джобен формат и „пептидните терапии за устни“.
С решението си да навлезе в козметичния бизнес, Хейли Бийбър тръгва по стъпките на други звезди. Миналата година Forbes оцени марката на Риана - Fenty Beauty - на почти 3 милиарда долара. През 2020 година. Кайли Дженър продаде дял от своята козметична компания на Coty за 600 милиона долара, а Rare Beauty на Селена Гомес ѝ осигури място в милиардерския индекс на Bloomberg през 2023 година.
По данни на Nielsen IQ, само през миналата година козметичните марки на знаменитости са генерирали над 1 милиард долара приходи.
Хейли Бийбър е дъщеря на актьора Стивън Болдуин и племенница на Алек, Уилям и Даниел Болдуин. През миналата година тя стана майка за първи път.
В интервю за корица на Vogue, публикувано преди официалното обявяване на сделката, тя признава, че успехът на марката я е изненадал.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.„В най-смелите си мечти не съм очаквала да стигнем толкова далеч“, казва тя, цитирана от ВВС.