IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Знаеха ли от Boeing за допуснатите грешки в 737 Max?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

40
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
сега остана да видим и грешките на ф16 блок 70....Боинг ви пожелава приятно пътуване на този и онзи свят
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Тук се пишат някакви неща за аутсорсване към Индия. Мкас е военна система, ползвана е за първи път на някакъв бомбардировач и след това е приспособена към гражданските самолети. Шансът да аутсорснат военна система към страна, която си купува изтребители от Русия е 0 (нула)! Така че не обвинявайте индийците, те ако са участвали е било в някаква подсистема, но не и в цялостния дизайн. Вина си носята малоу.мните програмисти и продажните мениджъри, които са замазали лошите данни от тестовите пилоти.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
До Сата НАТОПак си дойде на темата, пизденыш! Руският МС-21 ще обслужва руските авиолинии, нямат възможности да го тиражират толкова масово, засега! Ако освен в Иркутск започнат да го произвеждат в Казан, Таганрог и нам къде си, ще бъде купуван по цял свят. Освен с качествата си и с цената, а това хич не е без значение. А ти си презряна злобна и гнъсна твар, срака вонючая!Ще бъде забавно, ако руснаците изведнъж решат да обявят титана за стратегическа стока и спрат да го изнасят...
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
"Поучили се"? Ами да платят на жертва по 1М обезщетение, на компаниите по 100М за пропуснати ползи заради приземените самолети и да си посипват главата с пепел. Ама няма да стане така, защото излязоха слухове, че за първата катастрофа са накарали семействата на жертвите да се подпишат, че няма да искат обезщетение от Боинг. Някак не звучи много готино да се учиш от смъртта на хората. Затова ли ги произвеждат тия самолети, за да са пътниците опитните мишки? Нещастници.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До БобиБобчо, изказал съм се неподготвен! Може просто да съм забравил и да съм сбъркал! Ти се подготвяш, за да се изказваш винаги подготвен, което не е лошо, стига да не служеше предимно на твоето его. А то е доста хипертрофирало и напоследък ме дразни.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Проблемът е че софтуерът се пише от долнопробни индийски съб-контрактори по най-евтиният начин и Боинг много добре го знаят, но не им дреме.Едно време всичкият софтуер за самолети, болници, инфраструктура се пишеше по стандартът "Чиста стая" с ДОДАФ или ТОГАФ спецификации. Сега всичко се пише по Лийн-Скръм за по-евтино.Аз съм програмист и ме е страх да се возя в модерен асансьор със софтуерно управление.
отговор Сигнализирай
34
Боби
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
До АнонименС такъв самолет (Boeing 737) съм летял преди 21 години от София до NY /без междинно кацане/ и останах с отлични впечатления.Е тука се изказа ама съвсем неподготвен.Ако беше казал Б757 или Б767 тогава да щях да ти повярвам. Разберете Б737 е РЕГИОНАЛЕН САМОЛЕТ с далечина максимум 5900км(когато е празен) обикновено лети на 2000-4000макс километра
отговор Сигнализирай
33
Боби
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Защо трябва толкова електроника за самолетите сега а на Руснаците не им трябваше в миналото ...за да се намалят експлоатационните разходи съвременните самолетиЛетят по-бавноИмат максимално изчистена аеродинамика(вече си приличат като близнаци)Имат крила със свръх критичен профил - а за да летят тия крила компютрите колко сметки правят и колко често се намесват в управлението...Електроника се ползва дори и за да се "тушира" неправилното разположение на пътниците когато самолета е полу празен
отговор Сигнализирай
32
Боби
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
Относно ССДж-100 на СухойЛоша подръжка защо? Санкционен половин двигател, Санкционна реално цялата електроникаОтносно катастрофите със Супер джетаА при всяка катастрофа е имало отказ на електрониката частично или изцяло...И това не са една или две катастрофи и аварии и не са при една или две скапани компании оператори а при всичкиСтрашен начин да отстраниш конкуренцията от бизнесаОтносно МС-21 да голяма част от материалите бяха западни, но след санкциите вече не трябваше да викат неволята
отговор Сигнализирай
31
IT-спец
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
има няколко документални видеа в тубата точно как са правили самолетите, аутсорсване в други щати и страни, неквалифицирани работници, съкращаване на софтуерния отдел и аутсорсване в Индия някъде и то точно този софтуер е бъгавия.. става дума за много пари и бонуси, ама сега им излезе много солено, а колко хора измряха заради тях, пътувам често със самолет и мисля да отбягвам авиокомпаниите които летят с Макс самолетите дори и като ги оправят..
отговор Сигнализирай
Новини