IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Знаеха ли от Boeing за допуснатите грешки в 737 Max?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До АнонименНе измествай темата, говорим за големи пътнически самолети - правят се само в САЩ и ЕС (даже не в отделна страна от ЕС). Затова не намесвам Bombardier или ATR например.А F-35 не вози пътници и слабо ме интересува надпреварата във военните самолети.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
До До ЖоДругарю руски ***, полезно е да почнете да четете и руските форуми, че да разберете как 30% от материалите на "братята" руснаци не са местни, а "импортние" и и да искат - не могат да ги заменят.Вече го пробваха с SSJ-100 - нещо не се получи, самолетът стана криво-ляво, а после дойдоха снкциите и икономиката на "великая и могучая" клекна и си изкълчи и двата крака, че и нещо по-нагоре.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До 42Когато го върнат в експлоатация много бързо ще разберат това. Проблемът е, че при нискотарифните май не виждаш първоначално какъв модел е самолетът, а май пък и другите в последствие могат да го сменят.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
За каквото и да става дума, непременно трябва някое *** да оплюе Русия и да я сравнява с Америка. Абе, плесен, Русия е велика, оставете я! Самолети произвеждатмаса държави - Бразилия Холандия, Франция, Нидерландия, Канада, Швеция, Китай, Япония, Индия и още... разгърнете авиознанията си там, оставете за малко Русия! В много видове самолети лидира с две обиколки пред факаните ви Щати. Наричат F-35 "полуфабрикат" и "грешка".
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Преди 30 години просто щяха да ги оставят да фалират, защото имаше доста фирми, произвеждащи самолети в този клас.За съжаление сега са останали само Боинг и Еърбъс (китайците не ги броя, има още да се учат), и САЩ няма друга възможност, освен да ги опердаши с огромни глоби и да им удари после една държавна помощ.Би трябвало и шефове да влязат в затвора, ама сега е новата икономика и само ще ги пенсионират с по един златен парашут от няколко милиона долара.Тъжно, но факт.
отговор Сигнализирай
15
Авиоинженер
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Сега всички превозвачи са в ужас защото не знаят реално колко глупости са направили Боинг и колко още такива тайни програми има в софтуера който е кодиран и е фирмена тайна и затова продажбите на Боинг падат със 70% ще си хвърчат с тях само в САЩ и само държавна поръчка частните компании се отказват от тия летящи гробници.
отговор Сигнализирай
14
Авиоинженер
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Все едно да караш кола и да завиваш наляво или надясно и да се включи програма която да спре завиването и колата да продължи направо а ти изобщо да не си предупреден че има такава програма в бордовия компютър.Ей така се учат капиталистите вместо да проектират и да произвеждат нови планери бутат старите с някави измислени програми за които дори не считат за нужно да уведомят пилотите и компаниите които им купуват боклyчавите самолети.
отговор Сигнализирай
13
До Жо
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
Сигурно е лесно да живееш в миналото и да си обясняваш нещата с прости щампи.Русия вече има прекрасен средномагистралeн самолет - МС-21, построен от най-съвременни материали по най-напреднали технологии. В Иркутск специалисти от Боинг бяха изненадани от огромните отливки на крила и фюзелаж, направени от най-модерни композити.Снабдиха самолета с нов тих и икономичен турбовентилаторен двигател от серията ПД, който с нищо не отстъпва на аналогичните Pratt&Whitney и Rollce-Rois и ги превъзхожда по
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
До ИванАмм ... какво предлагаш, да се направи? Да се изхвърлят всички самолети на Боинг, да се закрие фифрмата, стотици хиляди да останат без работа, а милиарди да се хвърлят, за да се направят нови самолети от нова компания? В никакъв случай не твърдя, че са прави в това, което правят, ама какво да се направи?
отговор Сигнализирай
11
Авиоинженер
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Честно казано, трудно ми е да разбера проблема. Причината е във very sophisticated система за управление.Причината е в алчността на Боинг. Слагат нови двигатели на стар планер (корпус). Новите двигатели са по-тежки и изнесени напред и затова самолетът "забива нос". Вместо да проектират и да произведат нов планер коригират забиването софтуерно БЕЗ да го споменат в инструкцията за пилоти на принципа "и така става". При излитане и кацане се включва програма за която пилотите не знаят и край!
отговор Сигнализирай
Новини