IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Знаеха ли от Boeing за допуснатите грешки в 737 Max?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
Боби
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Какъв е проблема с Б737 Макс? Система наклонява носа на самолета към земята при условие че самолета лети с много ниска скорост и може да буквално падне вертикално защото няма подемна сила от крилото. Това е много спец ситуация. За тази система има отделен датчик(защото е допълнителен го проверяват еваш еваш). Ако излезе от строя датчика системата почва да прави глупости - наклонява носа при 500-600км/ч???С такава скорост... Пилотите нямат шанс
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
тия от боинг са престъпници?пуснали са самолет да лети ,който ве4е колко месеца не могат да оправят!!!
отговор Сигнализирай
28
Русия
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Естествено те са си доказани убийци особено тия Наркоманци.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До АнонименПропускаш няколко аварийно приземени.И неглижирането на проблема от Боинг.
отговор Сигнализирай
26
Панталей Партизанина
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Боинг правят и добри самолети които летят във въздуха. Но с този се поизложиха защото пилотите дълго време са посочвали в докладите си че тази система работи странно. Боинг са си мълчали за да не харчат пари за обучение на пилотите. Мъдра социалистическа компания за производство на самальоти като Ил и Ту не би постъпила така.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 13
Пак повтарям - 300 самолета, три години, по 4 полета на ден. Преди това 10 хил. часа тестове. Без проблеми. Единствено два случая в третия свят, при които доказано пилотите не са знаели какво правят.
отговор Сигнализирай
24
Сата НАТО
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 11
Няма допуснати грешки в В737 Мах, самолетът летя три години без проблеми , 300 броя произведени и летяха по четири пъти на ден. Има процедури за полети, които не са нили спазени от катастрофиралите пилоти. Преди тях хиляди дръги са летели с този самолет и са знаели какво да правят, и кога и как. Колкото до руския МС-21, никой няма да го купи.
отговор Сигнализирай
23
Велко
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Така става като има глад за пари и скъсяване на процеса. Това е резултата не само с Бойнг а и с много други фирми. Аутсорсват, след това аутсорсърите и те също аутсорсвът на аутсорсарите с аутсорсъри и цоцари моцари и накрая гоцъри и.... Бум! Кой виновен... Аааа.. Ще пуснем разслвдване при нашите ора то ша покажи че нема виновни.. Просто случайно паднали като круши
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До ЖоМного си зле. Русия свали от употреба всичко съветско, което имаше проблеми с шума. А проблемът на SSJ-100 (единственото ново), е скапаната поддръжка, заради което народа почна да се отказва от него - изведнъж се оказа, че 50% от самолетите са на земята, защото няма логистика, която да достави резервните части.За сравнение - Боинг и Еърбъс докарват резервен двигател в рамките на 1 ден и то в ембаргови държави, като Иран.
отговор Сигнализирай
21
42
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До анон. 18. Ще летиш с уиз. Те са с Ербюс.
отговор Сигнализирай
Новини