IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

България рязко се заинтересува от електрическите коли


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

54
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
За това става дума. Има интерес от чужди компании в България да се произвеждат ел. автомобили. Това също е и пример как държавите действат в интерес на корпорациите...
отговор Сигнализирай
53
аз
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Вие преди всичко осигурете работа на хората,увеличете им заплатите и слеееед това се интересувайте от подобни неща!!!!
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Кейс, Джон Диър и Дойц никога не може да са изправени пред ценова конкуренция от Болгарите, защото болгарите никога не могат да направят свестен двигател, без да крадат технология. А в сегашните условия краденето на технология се наказва.
отговор Сигнализирай
51
Червената помия
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
А какво ще кажеш за произвежданите у мас много модели трактори, като се почне от малогабаритни бензинови 4Х4 , минем през верижните 3 и 4 цилиндрови, с изцяло Бългърски двигатели и ходова част,минем през самоходните шасита и се завърши със съвременните колесни трактори ?Ако не бяхме такива продажници, днес Кейс ,Джон Диър, Дойц и другите щяха да са изправени пред непреодолима ценова конкуренция на Болгарите....
отговор Сигнализирай
50
Рязък
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Рязко заявявам,че се чувствувам рязко горд, от рязката заинтересуваност на BG управляващите,относно ел.автомобилите.Предлагам,като започнем рязко производство,да се въведе рязък закон,забраняващ дизеловите и бензинови возила,и рязки глоби на притежателите им 20 години-назад!/проверки от комисията Кушлев/По този начин рязко ще се напълни бюджета и рязко ще се обеднее."Но това не е проблем".Само дето "рязкото" ще стане "рядко",навито!!!
отговор Сигнализирай
49
Дядо Доню
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
не само електрокари и мотокари, произвеждахме през 60-те години на миналия век по лиценз на Рено, БулгарРено и Рено Алпин в рамките на СИВ, после СССР купи лиценза на Фиат почнаха ладите през 70-та а нашето Рено го спряха.
отговор Сигнализирай
48
Червената помия
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
48, пропусна да добавиш-напук на всичко....Знам....Знам даже и че завода "Георги Костов" е покрил и изискванията на щата Калифорния за безшумни електродвигатели на голф карите и е изнасял и за там...Но както винаги-пак откриваме топлата вода.И всичко започва от долна мъртва точка за кой ли път.Но какво да се очаква в държава, в която децата мечтаят да са фолкпевици,футболисти или "добре облечени бизнесмени", в краен случай-дистрибутори, а не както едно време-учителки или инженери...
отговор Сигнализирай
47
до 50
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
кат ти свърши тока,вземаш две мравки да хвърлят въглища и си готов
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
ами ще се интересуваме,щото Бойко Тиквата,*** и неговата дружка шефа на ЛУКОЙЛ са на власт и затова караме колите със скъпо гориво,неотговарящо на пазарните принципи.
отговор Сигнализирай
45
Бай Иван Шофьора
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Сега като ми свърши бензина на 200 метра от бензиностанцията, взимам тубата от багажника и отивам пеша да напълня.А слектрическата кола, като свърши акумулатора....тока как ще го нося?
отговор Сигнализирай
Новини