IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

"Автомобилен европакет": Винетките – на километри, а не на време!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
винетка ли ?
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Цената на винетка за автомобил един тон и 2,5 тона е еднаква. Изминаващия за една година 5000 клм. и другия изминаващ 30000 клм. плащат еднаква цена за винетка. Справедливос,т та дрънка.
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Винетките са за пътищата, а не за екология. Какви ги приказва тази калинка от ГЕРБ?!Колкото до замърсяването - основната борба, която се води от години е против замърсяването с СО2. Засега целта е леките автомобили да не замърсяват повече от 100 г/км с СО2, а вановете с до 147 г/км. При СО2 замърсяването при бензиновите коли е по-голямо от това при дизеловите и вече се приближават като ниво, но все още са над 100 г/км.
отговор Сигнализирай
48
До 51 Верно
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Трябва да се спре митът, че бензиновите коли не замърсяват с фини прахови частици.Какви са нормите за ФПЧ:ЕВРО 5 - дизелови и бензинови двигатели с директно впръскване - 0.005 г/кмЕВРО 6 - дизелови и бензинови двигатели с директно впръскване - 0.005 г/кмПо-старите коли са на доизживяване и "утре" няма да ги има. При това замърсяването няма нищо общо с цената на винетките, т.е. с рушенето на пътя.
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Явно са решили, че на европейците шофирането им излиза евтино и са почнали много пъуват.....!!!
отговор Сигнализирай
46
До 51 Верно
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Винаги бензиновите коли са били по-проблемни от дизеловите, заради въглеродния двуокис и въглеродният оксид. Само в последните 8-9 години се започна да се говори и за фините прахови частици, когато и бензиновите двигатели започнаха да замърсяват с тях. За да се "докаже", че дизеловите повече за мърсявали, винаги се сравняват някакви стари коли, а не коли по модел от последните 9 години, при които замърсяването е еднакво малко, както при дизеловите, така и при бензиновите.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Нека все пак и да кажем, че някои мотоциклети които харчат повече от половината автомобили!
отговор Сигнализирай
44
Верно
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
А бе хора,какво сте се заяли за бензина и дизела(според който каквото има)!?Очевидно дизела е по-проблемен,поради естеството си.Ама не значи,че трябва да го изхвърлим,щото ще останем без транспорт.Просто трябва да се търсят решения и според наличните технологии,както и в бъдещите.Нека изберем евтините работещи и сега неща,а другото ще си дойде с времето.Примерно вариант е в града да се кара на ток,а извън-кой както иска.Хибридите са вече достъпна технология.
отговор Сигнализирай
43
До 49
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Не е само токът за замърсяването при електрическите автомобили.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Когато казваме, че електромобилите замърсяват, чрез тока който ползват, нека не забравяме, че е по-лесно да се регулира замърсяването на една топлоцентрала, отколкото на 100 000 автомобила. Тоест електромобилите прехвърлят проблема върху производителите на ток. Но това като цяло е добре.
отговор Сигнализирай
41
До До 42
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
В този ред на мисли, някой дава ли си сметка как се преработва отработеното ядрено гориво? И как тепърва ще трябва да си го чуваме во веки веков у нас си, щото транспортът му през ЕС до 3-ти страни е забранен? И ако го смятаме като полуразпад, колко са тия 100-*** хиляди, щото в най-добрия случай, животът на 1 депо за складирането му, е преко сили 100 г.Затова къде по-малко главоболящо за институциите ни е да се занимават само с 1 фракция на ФПЧ, като нарочат за виновен най-удобния за контрол
отговор Сигнализирай
Новини