IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

"Автомобилен европакет": Винетките – на километри, а не на време!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
шматка
преди 7 години
Харесвам 25 Не харесвам 5
Вкарвайте данъка в цената на горивото.Най демократично и точно е.Който кара повече плаща повече.Тези глупости с ЕВРО не знам си кво кога ще ги спрете.Всяка *** като измине 150х.км и става ЕВРО 1.Винетки на границите за чужди коли камиони и автобуси
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 39 Не харесвам 8
Време е да се разкараме от ЕС, всичок ни е европейско, освен заплатите!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 13
"Преди да кажем, че старите коли трябва да плащат повече, трябва да отчетем и социалният фактор. Има много хора, за които това означава, че ще трябва да се разделят с колите си", смята Новаков.===Първо, правилното е "социалния", с непълен член. И второ, точно разделянето с колите на колкото се може повече хора е целта и положителният ефект от тази идея. Не виждам защо трябва един евродепутат да защитава интересите на цапащата шоферска прослойка.
отговор Сигнализирай
17
anonimen
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 9
Не трябва да има социален фактор при замърсяването. Който няма достатъчно пари - да няма кола. Помощи - само ако нямаш имот и кола.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 31 Не харесвам 1
Всеки ден в новините все нещо се вдига,така тихомълком , тия не се спряха, ем сме най бедни в Ес , а те ни правят още по бедни
отговор Сигнализирай
15
Истината
преди 7 години
Харесвам 34 Не харесвам 1
Поредната Калинка от ГЕРБ, който изобщо не разбира същността на въпроса, по който се изказва.Първо, специално за България измененията винаги се свеждат до едно нещо - повишаване на таксите.Второ, екологичността вече не е актуална и трябва да отпадне. Всички коли до няколко години ще са поне по Евро 4, а най-големите замърсители ще са мотористите, вкл. и като шум, не само газовете.Трето, за всеки път с винетка, трябва да има дублиращ път за без винетка, а в България такива пътища няма.
отговор Сигнализирай
14
хармонизация...
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
"Така ще се постигне уеднаквяване, хармонизация на методологията,"А кога ще се постигне уеднаквяване, хармонизация на пътищата с европейските?За един приятел питам.
отговор Сигнализирай
13
до 6 АЗ
преди 7 години
Харесвам 29 Не харесвам 1
И сега има такса път към цената на горивото това го направиха при управлението на Костов а с винетките го дублират.Цялата наглост с това предложение е да ти вземат пари и за километрите в населеното място където сега не искат винетка.
отговор Сигнализирай
12
гербист-патриот
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Това което умуват в ЕС не е за нас. Подобно облагане ще натовари бизнеса, а ние бизнеса не искаме да го товарим да плаща повече, за да може да идват все повече чуждестранни инвеститори. По-добре народа да плаща повече за пътища, както народа плаща и повечето данъци в държавата ни, за да не товарим бизнеса излишно.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
Били загрижени за нещо си, глупости на търкалета. За Европа не знам, но у нас тези които купуват (макар, че е най-изгодно) целогодишна винетка са малко. Чиновниците са събрали едно и едно, и са разбрали, че могат да одерат още някоя кожа от тези които карат през цялата година. Както винаги става въпрос за едни пари.
отговор Сигнализирай
Новини