IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Колите ни стари, много стари... Но луксозни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
666
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
тея са уникално прости.... какво мислите бе, че на хората не им се карат нови коли и затова търкалят някакви 20г дараци.... карат им се, ама с минимална заплата от 450лв няма как да стане....
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Ако масово колите бяха нови фирмите нямаше да предлагат сервизна поддръжка.Български път е еквивалента на стрес трасето което колата минава преди да влезе в серийно производство.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Абе, заебете тая работа.Каквато и да е, 19-20 годишна кола, не може да се сравнява с нова.Нито по динамика, нито по екологичност. И не ми сравнявайте различни класове автомобили.Просто, *** *** си мисли, че като набичи една газова уредба на 20 годишно БМВ тройка и го превръща в руски танк.
отговор Сигнализирай
47
Tanatos
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 8
Моя дарак е 19 годишен с хубав газов инжекцион,като карам зад някое по-ново БМВ,Ауди или Мерцедес дизеларка,неможеш да видиш ден ли е нощ ли е като настъпи по-рязко газта,аз ли да плащам по-висок данък,а?.За какви Евро норми ми говорите като тия нови дараци на по 200 000км отдавна са свършили курса.Влизане в сервиз да ти сменят маслото 800-900лв и въобще не говорим за най-луксозните модели от тези марки.Много неща са сбъркани в БГ и ако ГТП-тата се правеха както трябва друго щеше да е.
отговор Сигнализирай
46
Tanatos
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Големи умници сте ми някои от коментиращите тук...в 2016 г искате това да имаш кола да е някакъв супер лукс,достъпен само за собствениците на големи фирми примерно.Е това ще стане ако данъка за стари коли стане убийствен.Когато на обикновения българин заплатата му стане като на обикновения германец,холандец или французин е тогава ще се карат масово нови коли.Да ти кажат добър ден в сервиза за каквато и да е нова кола,направо почваш от 300+лв.
отговор Сигнализирай
45
край
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
Да имаш кола в София, Пловдив и Варна и Бургас трябва да стане скъпо. Трябва да се насърчават малките, екологични колички и да е скъпо да имаш Х5. Иска *** да се вози на вехто Кю7 -два тона камион да си вози дирника.
отговор Сигнализирай
44
Меркел
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Скоро ще има стандартгермански камили и нови бежанциучете арабскии прочетете КоранапоздравиМеркел
отговор Сигнализирай
43
край
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 17
Данъците трябва да се направят така че за старите, големи и тежки коли да са много високи. За другите просто трябва да са високи. Паркирането в големите градове да е повсеместно платено. Техническите прегледи да са като немските. Колите трябва да намалеят двойно.
отговор Сигнализирай
42
край
преди 9 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Всичко е точно 1. панелката, 2. старо БМВ/мерц/ауди 3.рокля от Дубай за 15 хил.4 тел. е айфон. Вече го виждам средния българин/българка.
отговор Сигнализирай
41
Men
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 22
Докато съществува идиотщината по-стара кола по-нисък данък така ще е. Нека да направят данъка за коли до 3 години супер нисък, над 5 да започне да се покачва, а за тези с над 10 години да скача двойно всяка година + добавка ако не е с евро 6. Ще е от ползва за всички, бракмите по улиците ще намалеят рязко, въздуха ще се подобри.
отговор Сигнализирай
Новини