IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Анализаторите са категорични: Песента на дизела е изпята!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

59
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Прочетете какво казват от Мазда днес. Тепърва ще залагат на дизелите. Имало още много хляб в тях и нямало проблем да покрият още по-високите еко норми.
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Ти кво караш 1.2 бензин ли :) На запад хората под 2.0 кола не пипат:) На 3.0 бензин знаеш ли кога що е 5-6 на 100 ? Аз имам бензин 2+ под 11 градско не пада. Имам и дизел 2.0 като самолет е и прави 6-7 градско. Дизела на 1.6 турбо щи спука бензина от всякъде .
отговор Сигнализирай
57
До 74
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Районът Дондуков, Раковски, Бул. Васил Левски, Екзарх Йосиф достатъчно ли ти е за Център? Аман от селяци!
отговор Сигнализирай
56
Философ
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
На Тесла-та дръжката. Минава 500 км само теоретично. Искам да знам ако карам със 140-150 км/ч по магистралата колко км ще мине Тесла-та през зимата на климатик. И понеже това не е кола за града (5м. е дълга), само големи мангизлии и комплексари могат да си я купят. А хибридите за града стават, но като вдигнеш 160 на магистралата, какъв им е разхода? Щото немците карат и с 200 км/ч. Освен това хибридите имат малък багажник и какво ще правиш ако си с 2 или повече деца, а?
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Бензина не е конкуренцията на дизела. Първо е по скъп , второ турбо дизелите са много по-добри и икономични . За да са равни трябва много по мощен бензин ,което пак води до много голям разход и повече вредни емисии.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Повече от очевидно е, че даже и да спрат в София всички автомобили, замърсяването ще си остане същото, защото не те са проблема, както им се иска на едни дето нямат пари за кола и затова мразят всички с коли. Отоплението с твърдо гориво и неизмитите улици - те са проблема.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Държавата трябва да финансира няква част от закупуването на нови електрически коли.Така първо ще спести пари с боренето на мръсния въздух и санкциите от Европа.Второ ,ще печели повече от Тока ,които сама си произвежда. Вместо да плащаме на камилари и руснаци.Трябва да се помисли варианти има трябва и дела.
отговор Сигнализирай
52
Аха
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Ерата не ел. автомобилите идва, ще се наблегне на солари, вятърни централи и ВЕЦ за да се компенсира увеличеното търсене на ел. енергия, ще се внедрят безпилотни автомобили. Улиците ще станат по-тихи, въздуха в градовете - по-чист. Сега за цената и разходите е вече въпрос на картелни споразумения , конкуренция, държавни политики. Но един колега си купи скоро едно БМВi3, 2014 год, за 15000 паунда, и е много доволен, с едно зареждане изкарва една седмица, струва му към 5 паунда разход за ток.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
В центъра на София масово се отопляват на дърва и какво ли не, защото все още масово си стоят старите къщи с дворове и обикновено нямат парно. Аз съм в нов блок в центъра, но до мен са пушеци не можеш да си отвориш прозореца през зимата. Преди години бях в Младост, където масово са на парно, но наблизо е Горубляне и един паркинг за тирове при Околовръстното, където всяка вечер горяха гуми и обгазяваха 2/3 от Младостите. Улицата беше много *** заради непрекъснатия поток от камиони с гуми мръсн
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
ГОШО ТУРБО ДИЗЕЛА
отговор Сигнализирай
Новини