IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Анализаторите са категорични: Песента на дизела е изпята!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

29
до 38
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
София не е България бе шопърдак, 80% от българите са на твърдо гориво.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Супер! Сега *** най - после ще може да кара очуканите си дизелови трошки за без пари (демек Европа да си майката!)!
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Сакън ,изпята ама онез от азиатските степи със какво ще си пазарят водка? Тва на нашият гръб се пише ,щот не крадат от запада САЩ и Китай а крадат от България ,Сърбия Македония.Коя банка ще изгърмят сега ?
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
За да се пише смислено по темата, а и за да има ефект от това, което се прави, за да се намали замърсяването, първото нещо е да се определи откъде идва замърсяването, най-вече когато то е над нормите. Тук започват манипулациите и съответно се внушават грешни изводи, за да се оправдаят някакви действия на общината, които уж били насочени към подобряване на чистотата на въздуха в София. Замърсяването заради двигателите на колите в София е около 1/3 от максимално допустимите норми, а над 80% от зам
отговор Сигнализирай
25
CDI
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Анализаторите да се "анализират" отзад. А що се отнася до това, кое е по-вредно, по-добре да забранят печките на твърдо гориво, че да дишаме чист въздух през зимата.
отговор Сигнализирай
24
инж. Андреев
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Натам вървят нещата наистина...в България след някоя и друга година(да се разбира десетина) също ще настъпи промяната. Новите бензинови автомобили по разход вече бият дизеловите. Като цена също са по-изгодни.Честно казано, като собственик на дизелов автомобил, не виждам кой знае какво приемущество. Едно време беше икономията, но вече бензиновите са достатъчно икономични. Дори в момента като тегля чертата, разходите ми по обслужване и ремонти компенсират тези за гориво на бензиновите автомобили.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
То така се почва - и първият полет е бил стотина метра.Естествено, още тогава някой мъдрец из Българско се е изцепил, че стометров полет няма скоро да замени каруцата му, която няма убиване и е сигурен транспорт.
отговор Сигнализирай
22
TDI
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Вечна им памят на Гоуфа и Аудито от Перник и цял Булгористан
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Някакви абсолютни безсмилици, бленувания по електромобили...Електромобилите не идват, защото са скъпи и нисък пробег. Когато това се оправи, тогава може да са конкуренция на бензин/дизел/газ. 300км пробег, ама без климатик, без светлини, радио и още една камара неща. С тях - пробег 90км. В задръствания - 30км.А че има дизелови двигатели, които нямат убиване и са предпочитани пред бензин/газ за дълги разстояния също е факт.Абсолютни безсмислици в тая статия...
отговор Сигнализирай
20
Факт
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
В СофияСтудени дни - замърсяване 6 пъти над нормите, над 80% от него заради отоплението с какво ли не и около 6% заради двигателите на всички МПС: автобуси, камиони, бусове, леки коли, мотори и др.Топли дни - няма замърсяване над нормите.
отговор Сигнализирай
Новини