IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Пробег или година на производство – кое е по-важно при кола на старо?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

56
Вангу
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
И ДВЕТЕ НЕ СА ДОБРЕ защото КАТ И ГЕРБ все ще измислят после нещо за да ти Вземе Парите допълнително.Мафиотски Организации са и двете
отговор Сигнализирай
55
Пожелание
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Да са живи и здрави хората които купуват нови коли, та да може след това и ние да ги караме.
отговор Сигнализирай
54
До ВенчитИ
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
По-полека с хвалбите да не се окаже, че пред панелката в Люлин стои "бижу" с 3 1/2 цилиндри.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
И двете са важни, но към тях прибавете и това как е карана колата. Може да видите кола на 1 г. и 50 000 км. в по-лошо състояние от кола на 2 г. и 200 000 км. Говоря не само откъм купе, но и откъм двигател. Преди 3 г. моят съсед си купи чисто нов Мерцедес. Откъм външен вид изглежда страхотно, но двигателят и трансмисията вече за нищо не стават. Просто кара душманската, а освен това не ходи и на сервиз, въпреки че компютърът му пищи да иде на всеки 20 000 км.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Новото производство коли, включително скъпите, престижни, премиум марки и .т.н. са шкарто още от конвейера. Фирмите имат специално инженери, чиято работа е да развалят този или онзи детайл, та колата да изкара гаранцията, да почне тормозът със скъпите части и ремонти, та да се принудил да си вземеш нова, която ще е същият ***. И не говоря за марки от сорта на Дачия или Киа. Целта е оборот да има, печалби. Няма вече такава работа като дизелов Мерцедес 124-ка.
отговор Сигнализирай
51
До 60
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Много добре си спомням като почнаха да излизат първите автомоболи с повече електроника '98-2000 как всеки викаше "тези автомобили са направени за 10г. и толкоз. Всичко е електроника и няма правене."
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Времената на здравите автомобили отдавна свършиха. Колите се правят да издържат около 4-5 години или 200 хиляди км. Пример: Шевролет модел 2010. На 170 хил автомат, на 180 хил колянов вал. Мерцедес Е модел 2012. На 220 хил верига. Искаме или не ще се принудим да купуваме до 3 годишни коли или нови.
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
Оня ден един познат отиде да прави скоростната кутия на 9-годишната си Е-класа (220 000км) и ремонта му стъпи на 2600?, месец преди това му "изгърмя" хидравликата на волана - 600? . Пък иначе си го пази и повечето км все извънградско ги е навъртял. - тази год. като му смени гумите и маслото и ще е с 4000? разходи , а по обявите са 5-6000?. Та в чудо се е видял.
отговор Сигнализирай
48
Сп??нс
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Голям мит е че пенсионерите си пазят колите, из ония дни един ми разправя как 9 годишна кола с 80хил км я поддържал перфектно- вместо на 30 хил пробег (както е по книжка) сменял маслото на 20 хил км , и излиза че за 9 години е сменил маслото 4 пъти, когато препоръчителното е всяка година, особено ако правиш разходки от 4-5км със студен двигател. Да не ти разправям 70 - годишния като ме качи да я пробваме, кара все едно вчера е започнал шофьорските курсове.
отговор Сигнализирай
47
Snorky
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До ВенчетоМного си неграмотна моето момиче. Чудя се да се смея ли или да плача.
отговор Сигнализирай
Новини