IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Пробег или година на производство – кое е по-важно при кола на старо?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

46
Борнео до 59
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До Венчето И да си неграмотен е социален статОс, пък се нуждаеш от умствено обслужване.
отговор Сигнализирай
45
EGSMBNSPTR
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 7
До За съжалениеДоста относително и субективно мнение.. Карам октавия 2, 1.9 дизел, 2007-***, купена от магазина нова, има навъртени 150К +, машината е куче, не е помирисвала сервиз, само сменям масло на 2 години или на 30 К км.
отговор Сигнализирай
44
Аз
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Аз карам кола на един месец. Като я купих беше на 8км. Оная с мъжа с Хауди таралясника да ми се обади.
отговор Сигнализирай
43
аз
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
1000км в Швейцария не е като 1000км в България. От умния да го знаете.
отговор Сигнализирай
42
Неграмотник
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Незнам кое е по важно.Винаги ме лъжат на Горубляне и Дупница.Просто съм много *** и вервам на джамбазите,които имат за всеки балък като мен отговор на всичко.Те са богове на лъжата и вси4ките им коли са около 150к. и много пазени.Качваш се и караш.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 9
Стар автомобил е най важна подръжката. Ако стопанина сее грижил километрите са без значение. Ладата ми 1600 и е на 35 години но не я давам за нов автомобил. Навъртял съм и 300 000 км без ремонт. Стояла е в топъл гараж. Редовно и сменявам маслото феродото и гумите. Външният и вид е като на вчера изкарана от магазина. Много хора като я видят искат да я купят но такъв екземпляр не се продава. Ще я оставя за историята и внуците и когато никой няма да помни този модел ще струва милион.
отговор Сигнализирай
40
Тотт
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 7
Ванче,ако питаш мене и ти и мъжът ти сте евтини комплексари като голяма част от тукашното население,дето живее в апартамент който не е виждал ремонт от 20 години,носи евтини ментета,яде салами кучешка радост и кара стари немски дараци и понеже никога през мизерния си живот няма да им нова кола разправя наляво и надясно колко е хубаво да караш стара кошница пред Нова кола.
отговор Сигнализирай
39
Пропов
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Аз гледам километрите. Ама не съм в БГ. В БГ колометрите са ...с доста статистическа грешка , да речем. В Германия съм.Тук от автокъща не лъжат с нищо щото има строги санкции. Затова и здрава кола на старо струва колкото е в БГ в лева, ама тука в евро. Купувам нещо на около 100 хил км. Да може да изкара още толкова. Давам от 3 до 5 хил. евро. Да има сервизна книжка. Ремонти ще се правят, ясно е. Нова кола е ок 20 хил. евро. и след 2,3 години си 50% минус. За мен това е неоправдано.
отговор Сигнализирай
38
Венчето
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 30
Марката е важна. Моя мъж само расови коли е имал, немски премиум марки, всички ги знаете. И с мотор над 4 цилиндъра. Е това са коли, едно примерно Ауди осмица, от 2004 година не може по нищо да го сравнил с коя да е нова шкода, Опел, Фиат, или пък Хюндай. Стара и лачена, кожа, надуване, а, у. Много са ми смешни балъците, купили си една нова талига на лизинг, там за 25 000 лева и на моя мъж моторчето на чистачките на старата осмица е по мощно.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Съгласен с 35Едно време колите се правеха от инженери, сега от меринджей.
отговор Сигнализирай
Новини