IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Това ли е краят на Boeing 737 MAX?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 10
Причината и за двата случая е саботаж.Няма как досега 300 самолета да летят по два-три пъти на ден в продължение на две години и да не се прояви този проблем, ако беше конструктивен дефект. Преди това са налетени десетки хиляди часове и стотици излитания и кацания със следяща и записваща апаратура.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
До Анонимен 31Вай, вай, вай.............ами когато решение за закупуване на самолети у нас "вземат" не хора с "авиационно образование", а физкултурници, пожарникари, калинки и т.н?????? Значи е позорно да дапишеш коментар, а да вземаш такива СТРАТЕГИЧЕСКИ РЕШЕНИЕ без образование НЕ Е?????? ХО-ХО-ХО-ХО.......
отговор Сигнализирай
27
Victimized
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 6
Когато разберем какви са точно тези 4-*** членове на ООН, ще разберем дали е трагична случайност, или от онези случайности на разузнавателните служби.Точно като делегацията от учени и изследователи на вируса HIV от малайзийския самолет над Украйна, или оня другия малайзийски който изчезна с много важни китайски учени на път да патентоват нова технология.Факта, че статистически самолетни катастрофи стават рядко, прави тази статистика още по съмнителна. Но кой съм аз да казвам....
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Експерт може да е човек с нещо около 10-15 години стаж в авиацията като пилот, инженер, мениджър. Този пу тьо (и по външен вид и маниери пу тьо), има един любителски бревет, какъвто имат стотици други българи.
отговор Сигнализирай
25
Експъъърц
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Сигурно заради студена спойка на някоя платка.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 10
Хо-хо-хо-хо......ТОВА Е КРАЯТ НЕ САМО НА Боинг-чето!!! Това е КРАЯТ на целия *** обор и това начало даже преди 5 години не го видяха САМО СЛЕПИТЕ! Или си мислите, че тръмп-чо СЛУЧАЙНО стана президент!!! Истински управляващите в краварията го ВИЖДАХА ОТДАВНА, след това го забеляза и обикновенния им трудов човек, който избра тръмп, СЕГА ВЕЧЕ ГО ВИЖДА И ЦЕЛИЯ СВЯТ!! Да, обикновенните работници решиха, че тръмп-чо може да оправи нещата, но май че старата международна олигархия няма да позволи
отговор Сигнализирай
23
КРАВАРИТЕ МЪЛЧАТ
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 8
защото провалът е тотален. Ако обявят, че са пуснали едно недоносче да вози пътници ще загубят престиж, следват дела и загуба на пазари и много много милиарди. Ако си замълчат и падне още един МАКС до 1 година БОИНГ фалира , а заедно с него ТРЪМП и САЩ
отговор Сигнализирай
22
Щерю
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
MAX 8 броя трябва да паднат от тоя модел за да го спрат...
отговор Сигнализирай
21
ДА ТОВА Е КРАЯТ
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 9
не само на МАКС, а и на цялата корпорация БОИНГ. Следва фалит на хиляди свързани фирми и колапс на САЩ
отговор Сигнализирай
20
Ами..
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
те ще свалят данните (това са едни числа, записани на хард диск), после ще напишат заключение, което посочва най-вероятната причина. Обаче ХОРАТА ги няма вече! Забаравяме, че всичко се прави в "помощ" на хората-машини, пътища, сгради, паметници....и т.н. Една добре проектирана машина, трябва да устои на буря, на светкавица, на каквото се сетите и пак да кацне безопасно. А да не излети-даже не става дума.
отговор Сигнализирай
Новини