IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Предизвестена трагедия: Няколко пилота съобщават, че Boeing 737 е опасен


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
До Анонимен 38Накара ме да прочете за тази катастрофа, която бях забравил. И ще ти го кажа прямо - ти си абсолютен негодник, правиш от нещастието си капитал "колко знам, колко съм велик!". Катастрофата я имаше по Ntnl.Geo., впрочем една от малкото с руски самолети!Прочетох цялата статия за инцидента. Виновните са много - и грешните и закъснели команди но наетия швейцарски диспетчер, и автоматизираните системи на двата самолета, и появата на трети самолет, и Н.В.Съдбата. Но *** плюе руснака!
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Така става, ката се пресоли манджата, в случая - прекалено претрупана електроника. Тук един *** пише, че българинът разбирал от всичко! От всичко може да не е, аз от Кондьо не разбирам, разбирам от Моцарт, знам и KV номерацията на много произведения.Доядя ме на сульото!Българинът чете, мъчи се да е в крак с нещата в модерния свят!Е, не всички успяват.Който се дразни от българи, да ходи да пишурка в чужди форуми!Тук няма място за радост и подигравки! Боинг ще загуби ужасно много пари и доверие
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 8
Руските пилоти съобщават също за този проблем, но казват и,че при самолета е сбъркана концепцеията. Той е проектиран да се кара без човек да се намесва в него. Дори при видима грешка на компютъра човек не може да направи нищо.
отговор Сигнализирай
33
++++
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Според очевидци опашката на самолета е горяла преди да се разбие. Едва ли е датчик.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 30 Не харесвам 19
КРАВАРСКОТО ВОЗИЛО ПРИКЛЮЧИ. НИКОЙ ВЕЧЕ НЕ ГО ИСКА.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 22
Статия с басни, без източник, без имена. Нали знаете какво е това - дезинформация (булшит).
отговор Сигнализирай
30
!
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 4
Е, вчера четох статия в която се описваше какъв е проблема, даже имеше снимка на датчика за вертикално положение, който е виновен.Всички знаят какъв е проблема, но сега едни хубави комисии ще вземат по някоя пачка докато напишат официални доклади :)
отговор Сигнализирай
29
dd
преди 6 години
Харесвам 57 Не харесвам 3
Преди две седмици летях на такъв самолет Истамбул - София . След като започнахме да рулираме , обявиха че има технически проблем и ни върнаха на стоянката за около час . След това обявиха ,че трябва да чакаме още един час докато дойде нов екипаж .тогава се ядосах за двучасовото забавяне , а сега разбирам че съм бил късметлия /заедно с другите на борда/
отговор Сигнализирай
28
От 20
преди 6 години
Харесвам 43 Не харесвам 3
Попринцип тази система MCAS може да се изключи по време на полет ако не работи правилно (не е толкова просто като да натиснеш бутонче обаче) само че пилотите на двата катастрофирали самолета не са знаели как. Проблемът е, че Max сериите са проектирани по стария модел на 737 за да могат пилотите законно да го управляват без да трябва да се преквалифицират, което спестява огромен разход на авиокомпаниите. Можете да си представите за какви пари става ако се налага всичкипилоти да се преквалифицират
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
До българинВикаш ... много ти идва. Нещо по-елементарно ти трябва.
отговор Сигнализирай
Новини