IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Турция или България – изборът, който трябва да направи VW


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
Божкеее
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 5
Тия къде плюят Турция знаят ли колко заводи за автомобили има там и на кои марки?Гоогле има вече господа.
отговор Сигнализирай
33
до 40
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Няма да е проблем да се наемат 5000 човека. Едва ли заплатите ще са по-малки, отколкото сега в Млада Болеслав. Че там и сега работят няколкостотин човека,те ще са предимство.Плюс това, ако сега работиш за 1000 лв, а работодател ти предложи 3500 лв и сигурно работно място-какъв ще е избора. По-скоро за кадрите в Туризма ще е проблем-няма да има луди да работят за 800, като има алтернатива за 4-5 пъти повече. Тази инвестиция ще вдигне заплатите във всички сектори-има конкуренция на пазара на труда
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 13
Да, голямо качество имат турскопроизведените автомобили, отворете форумите на Тойота и Хонда и вижте колко са доволни собствениците, спрямо същите автомобили, произведени в Япония!За турските ФИАТ-и, Фордове и Рена даже няма да говорим...Да не говорим колко камиони МАН, Скания и Волво се продават повече, откакто Мерцедес прави Актросите в Турция!Хайде стига глупости, турците могат да правят халва, баклава и кадаиф!Автомобили...там се иска техническа мисъл!
отговор Сигнализирай
31
TPE3BEH
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 5
Червените отново .. газ и плюат по добрите новини. Разбира се че не искат да има такава огромна инвестиция в България и заетост за хиляди семейства. Продажниците искат България да е слаба и хората тук да живеят зле, за да може утре по лесно да дойдат окупаторите и да превърнат страната ни отново в губерния, а те да са на ръководните постове.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Единственият проблем ще са кадрите,макар че около София или Пловдив да набереш 5000 човека не е проблем.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Вътрешните инвестиции носят полза на държавата. Проблема е че имаме вътрешни кражби и мутри рекетьори. Това гони всякакви инвестиции. В соца се изградиха предприятия с общ труд , а ги откраднха няколко човека които ни клатят и до днес като сложиха мутра за мин птедседател.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 7
Ще изберат Турция. Боко не може да рекетира VW за кво му са такива фирми в България. Пък и така ще направи добро впечатление на султана. Може да получи палто от лисици за хаира и да го номинират за паша на годината.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 6
Блажени са вярващите.Нашите ги зарибявали с детска градина и начално училище,в които се изучавал немски.Нал ви е ясно колко български инжинери завършили и шпрехили дойч има в България?То е ясно,че българи ще бъдат само лелките на края на поточната линия с парцалите наети от автомивките за малко повече пари.Ааа забравих,и пазачите-пенсионирани полицаи.
отговор Сигнализирай
26
Реалист
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 3
На поточните линии в Млада Болеслав и Квасини българите работят за по 1500-1700 лева!Ако заплатите бяха по-големи, щяха да работят чехи...Имаме много технически грамотни младежи, бумът на IT фирмите го доказва!Не знам защо се подценявате за сметка на турците, това, че сте ходили на море в Кушадъсъ или на екскурзия в Истанбул не значи, че това е Турция!В голяма част от Турция не са са виждали канализация, течаща вода и бели чаршафи! Техническата грамотност там е на равнището на ибрика!
отговор Сигнализирай
25
ХА-ХА-ХА !!!
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Е, как къде?! В Турция разбира се !Той бат Бойко цял газопровод подари на Султан Ердоган, че няма един завод за автомобили да хариже.
отговор Сигнализирай
Новини