IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Турция или България – изборът, който трябва да направи VW


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Гоуф ли ???
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
,, Е гати Голфо" -за ,,ТУАРЕГ"Абе вие всички постващи от Перник ли сте ? Става дума за Фолксваген ,а не за Голф Само ако ви прочете човек коментарите ще проумее че хора с такава представа за колата просто не могат да работят за VW.Колкото и да е,все пак трябва и малко интелект,а вие ,,Гоуф" та ,,ГОУФ.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Надявам се само да не ги изгони немците нашата администрация и корупция, като нарочно да им пречат, защото някой от нашите ще иска пари под масата. Защото една такава инвестиция може много да помогне на България.
отговор Сигнализирай
12
до 11
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 12
Заводът ще е в южна България, а в южна България-магистрали-бол. А за износът към Дунав мост 2-се строи магистарла до Видин-към момента на пускане на завода магистралата ще е готова. До Варна също ще е почти готова. Що се отнася до ремонти--ремонти навсякъде има. В Италия магистралата до Милано е като ски писта-от ремонти. От тази година турските тираджии ще плащат като попове по 10 цента на км за бг магистралите, та пари за ремонти ще има(а не като сега за хитруват с отлепващи се винетки...)
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 10
Ако Бойко е на власт .... няма нормална голяма фирма да дойде !
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 10
Турция ще е никой няма да си загроби 1 млрд евро инвестиция в разградения двор Корупциоландия.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 9
Фолксваген затвори завода си в Русия, съответно завод е Турция ще обслужва всички държави извън ЕС. Заводи в ЕС има в различни страни, не им трябва друг подобен! Ще бъде избрана Турция! Това е бизнес логиката.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 11
В Турция има много повече избор на работна ръка. Тук само неграмотни роми и пенсионери, ако се погледне в перспектива... Няма да отворят завод и да се окаже, че след десетина години трябва да го затворят поради липса на свежа ръботна ръка. Демографията, демографията!!!!
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 6
Б ългария е в ЕС-износът е без никакви формалности за ЕС. Турция е извън ЕС ,само митническите оформяне на износ на 1 автовоз с автомобили е работа за поне 5 дни, а тук говорим за стотици тирове ежедневно-имате ли п редстава каква бумащина е износът от Турция за ЕС-ако всичко е по правилата! Митата, които се дължат-отделно. Корупцията -отделно. Турците губят. България този път печели.
отговор Сигнализирай
6
БГ фолксваген
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 13
Заводът ще бъде в България. Турците нямат никакъв шанс. Най-малкото страна в диктатура, след военно положение, където недоволните са отвеждани от джипката, извън ЕС, държава в конфликт с Гърция, Сирия, Ирак, Армения, Кипър. България е държава в ЕС, с образовани и квалифицирани и работещи хора, със 160 завода за авточасти, перфектна магистрална мрежа ,1 автомобил , произведен в България ще струва 600 евро по-малко, отколкото ,ако е произведен в Турция.
отговор Сигнализирай
5
А.
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 7
За ради бъщето на Европа заводът трябвп да бъде в Болгария.
отговор Сигнализирай
Новини