IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Синдикалистите на Skoda: България и Турция са финалисти за завода


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

63
Waffen SS
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 13
да бе, Знаем ви вас големите соц специалисти дето произвеждахте чушкопеци и телефони с шайбаТелефони с шайби България престана да произвежда някъде къв началото на 80-те,години,но произвеждаше РРЛ до 1260канала/аналогова/,произвеждаше УТС до 1800канала,а от началото на 80-те започна да произвежда ИКМ-зо/първо поколение/,ИКМ-10,ИКМ-30 второ поколение ,оценено от AT&Tкато изключително успешно и с покана за съвместно производство за износ за ОНД,провалено сътрудничество от правителството.на СДС
отговор Сигнализирай
62
boby
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Срещу Турция може и да имаме шанс, най-вече заради Ердоган. А може и да нямаме шанс, най-вече заради Ердоган... Ще видим...
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 14
Пак прах в очите на раята и електората. Миналата година бат бойко беше на среща с мама изПеркел! Официална среща, но с тайни раговори. Нищо не се огласи за какво са си говорили. Срещата беше много спешна и на пожар. Тогава нашите медии загатнаха, че за бежанците са си говорили. Истината е такава, че са се договорили за някакви инвестиции в замяна да приемам *** от германистан. Ние освобождаваме територии, за да дойдат ***. Честито ви еврочленство и евроГайски съюз. КеНeфa на гайРопа!!!
отговор Сигнализирай
60
УЕФА - мафия
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 13
Аз не бих се качил в Шкода, хипотетично произведена тук. Може и да е хубава и стабилна кола, просто аз не я харесвам. Тук само асансьори, джипове, лимузини и тераси на безценица за "наши хора".
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
До УЕФА - мафияХич не дръглива Шкода. Не само се продава здраво в Западна и Северна Европа, но и е много напред в мнението на клиентите. Впрочем и цените и вече са по-високи от доста "западни" марки. Много надежден автомобил. Поне докато се прозвежда в Чехия де:):)
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
няма какво да се заблуждаваме, докато у нас се подържа политика на свръх ниски данъци при старите автомобили, сериозен инвеститор от автомобилния сектор няма да дойде, а относно Турция едва ли ще бъде предпочетена, още повече че WV груп вече имат един завод, вярно той е за камиони и автобуси, но вероятноста да градят нов там клони към нула, още повече като се има впред вид политическата и икономическа ситуация там, вероятно ще е трета страна
отговор Сигнализирай
57
Waffen SS
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Освен посоченото преди малко,може да се подчертае,че България е тотално де-индустриализирана във всички отрасли,Като се почне от текстилната,тъкачната промишленост,премине се през машиностроенето в цялото му разнообразие и се стигне до електроника и електротехниката,,всичко това е унищожено,а специалистите придобили квалификация и трудови навици вече са или в пенсия или в някоя паралелна вселена.Тук там е останало нещо дребно и незначително,което произвежда нещо на занаятчийски начала
отговор Сигнализирай
56
Unufri
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До 50. За твое щастие, никой не те кара насила да работиш в този завод. Като не ти харесва работата, стани менъджър някъде за 5000лв заплата и готово. Аааа забравих. Нямаш нужното образование и умения.
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До Анонимен 52Така е но не завиват по цял ден болтове и гайки 8-ми !Ще има десетина човека от средния и висш мениджъмн с високи заплати,а останалите колко мислиш,че ще получават?
отговор Сигнализирай
54
социалистически чук
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Абе един завод няма ли 2000 човека администрация и работи ли се всяка сряда - не ми го хвали.
отговор Сигнализирай
Новини