IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

50 самолета Boeing в цял свят не летят заради пукнатини


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Тия пукнатини доколкото разбрах не са опасни непосредствено, но скъсяват драстично живота на самолета. Т.е. компаниите ще страдат. Освен това, проверката на самолетите не се покрива от гаранцията на Боинг, и си я плащат пак компаниите. Абе май на Боинг ще им стане все по-трудно да продават самолетите си.
отговор Сигнализирай
10
Калкулатор Електрик
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Клакулатора нещо се затруднява да сметне разликите между фрактура/пукнатина и фисура
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Около нитована конструкция на самолет винаги може да се появи пукнатина. Едно време се проследяваше и краят се засвредляше с малко свредло. Подобно решение е било взето явно и в руският модул, но понеже там е космос, отворът са го запушили с дъвка.
отговор Сигнализирай
8
Русия
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Глейти ко стаа кат додат на буксир нашити Фъфки.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Гонитбата за бързи печалби много често води до трагедии, особено при самолетостроенето и автомобиллната индустрия!
отговор Сигнализирай
6
Патокът Доналд
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Приземяване, приземяване...
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
4
Фосфат
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Тоя па некви руски самолети го гонат 😂
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 15
Разследването установи, че неизправност на системите за стабилизиране на полета са причина за трагедиите. ----------Напротив, нищо такова не е установявано.Установено е, че инструкцията за иксплоатация не набляга достатъчно на особеностите на системата, поради което умните пилоти от белите държави, които са чели внимателно, не са имали проблеми. А черните са се пребили най-елементарно. Колкото до стария Боинг 737 NG, от 25 години е основен работен кон на ВСИЧКИ авиокомпании по света.
отговор Сигнализирай
2
западняк европеец
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 24
Руските самолети не падат, защото Русия не произвежда граждански самолети.
отговор Сигнализирай
Новини