IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

2030 г.: Всеки трети автомобил в света ще е китайски


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

22
да така е
преди 9 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 1
До АнонименЕвропа иска да печели само от въздуха без да произвежда!Та сигурно и мита и акцизи ще наслагат на китайските стоки, щото все още не могат да ги оберат с данък "пържен вятър"! :-)
отговор Сигнализирай
21
До 5
преди 9 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 3
Седмица 2015та дали съм карал?! Подобни антики не ме вълнуват. Нямат стойност. Да ме беше питал някаква красота от Порше 1980та да ли съм карал, разбирам, ама бракма, дето струва колкото рейта ми за 2 дни, е смешно...
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Анонимен 16колко звезди изкарва на краш тестът тая колесница която струва 5 пъти по-малко от мерцедес и има абсолютно същите екстри. освен това ако се повреди... какво се случва. Имам лош опит с китайски уред на който производителят започна да пише на китайски когато му пратих писмо да ми прати диск с драйвери за уиндоус 10. След превод от човек говорещ китайски и български се оказа че ми предлагат да си купя новият модел и тогава към него да ми пратят дискът.При китайците винаги има врътка
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 2
До Анонимен - ЕС се консолидира да кара колела, в ЕС само единици ще могат да си позволят коли, а Китай има къде да си продава колите, докато застаряща изпедерастена европа се придвижва на колела и на тротинетки.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 3
Хим не ми се вярва! Обложени с мита и акцизи,ще си ги карат само в Азия! Европа се консолидира вече срещу Китай,остава им голееемия африкански пазар с високите покупателни възможности и разбира се,най-голямата териториално страна,която няма къде да ходи и ще купува китайските коли,защото през 2030 г. няма вече да има собствено производство!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 2
Китайците са подобрили двигателите на Отто и Дизел...(според клакьорите). За електричките да не говорим, там са избили рибата.
отговор Сигнализирай
16
ама няма демокрация!
преди 9 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 5
Китай прави най-добрите автомобили, вече превъзхождат немските по всички показатели. Китай започна да прави коли едва от 20 години, преди 20 години в Китай всички караха колела и ходеха с еднакви сини дрехи. Германия прави автомобили повече от 100 години, над 100 години опит и know-how в автомобилостроенето. Освен това в Китай няма политически партии, в Китай не се провеждат избори, в Китай няма демокрация.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 1
Като гледам колко кетайски коли се карат из Европа - ум да ти зайде.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 4
Voyah Chasing Light с пожизнена гаранция 30 датчика и сензори, автопилот и автопаркиране, видеозапис, два ел. мотора общо 510 конски сили, пробег 730км, ускорение до 100км/ч за 3.8 сек, пневматично окачване, регулиране на височината на клирънса. Максимална версия обурудване 60 хил долара, базова версия 322,900 yuan ($43 хил). Немски аналог от такава класа (Full-size luxury car E-segment 5th category of the European cars) Mercedes Benz EQE AMG 43 4MATIC, 2 години гаранция, (476 коня, ускорение 4.2 секунди, пробег на батерията 506км) - 150 хил долара за пълна комплектация.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 3
"Китайците правят всичко . Руснаците и арабите дават пертола" - и газа. И най-важното - всички те, доставчици/потребители, са в БРИКС и извършват взаимна търговия в национални валути. $ не е нужен. Дедоларизация.
отговор Сигнализирай
Новини