IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Договорно GSM закрепостяване


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

43
Idiot
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 14
Да плащате неустойка, защото с прекратяване на договора сте навредили на другата страна. Именно за това служи договора, всяка от страните преследва определени цели и се стреми да ги реализира, а вие с прекратяване на договора, сте преградили пътя на другата страна да реализира целите си.Именно поради това, дължите компенсация за щетите, които сте нанесли.
отговор Сигнализирай
42
daisy
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
ама никак няма да ми се вдигнат в очите тия мизерници вивакомците, само защото, видиш ли, ТЕ ПЪРВИ БИЛИ ПРЕКРАТИИЛИ АВТОМАТИЧНОТО ПОДНОВЯВАНЕ!!! На фона на долното им отношение към клиентите, мисля, че това няма никакво значение... Има ли друг оператор, който е изхвърлил клиент от офиса, защото човека не е можел да плати по друг начин освен на монети??? Или пък да пробутва на бедните възрастни хорица от селата уж безплатни телефони, които те после едвам събират пари да изплатят?
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Здравко, прав си. След "реорганизацията" на системата настана такава каша, че не е за разправяне. И как пък един път тази система не отчете в полза на клиентите - ако имаше такъв случай,все някой щеше от познати, роднини, приятели, колеги, съседи да се похвали.
отговор Сигнализирай
40
stasyli
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Да прав сте, но представете си ситуация - изтича Ви първоначалния срок по договор 12 или 24 месеца, Вие сте изряден с плащанията и изпълнявате задлженията си като страна по договора съвсем коректно, но се случва така че на 2-я месец след преподписването решавате че нямате нужда от тази услуга, не можете да отделяте средства за нея или друг оператор Ви предлага по-изгодни условия. Какво правите? Плащате си неустойката или ... ?
отговор Сигнализирай
39
ГЛОБУЛ-ПЕДАЛИ
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
НАЙ ГОЛЕМИТЕ МОШЕНИЦИ СА ГЛОБУЛ
отговор Сигнализирай
38
умен
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Единственото решение да паднат на колене е като всички преминете на предплатени карти.Така всеки ще може да използва услугата според джоба.Не че една минута разговор не ти идва около 1.50 лв,ама поне няма да си обвързан и да те цакат законово.Днеска утре,днеска утре и най накрая ще вземат мерки да намалят тарифите и да може всички да ползваме на нормални цени услугите.няма къде да идат
отговор Сигнализирай
37
Idiot
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Отивате при един адвокат, давате му малко кинти, той ви пише едно предизвестие за прекратяване на договорни отношения и след 1 месец сте свободни!Толкова ли е трудно и скъпо?Ама не би, всеки в БГ разбира от всичко...
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Глобул отново искатда ги спонсорирам, като ми закръгляват сметката нагоре с обяснението "нямаме да ви върнем" и "ще ви ги приспаднем следващия месец". Не искам да ме поставят в удобно положение, както и аз тях, затова ще подам сигнал в КЗП!
отговор Сигнализирай
35
лимон
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Kaкво ми пуука дали спират подновяването, като от виваком не спират да пращат тия 'подаръчета' безплатни телефони, които пак те заробват да им плащаш такстата??? ТОВА го спрете!!!
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
В крайна сметка договорът е и за двете страни. Както ние се задължаваме да ползваме тази услуга и да я плащаме за даден период, така и те се задължават да ни осигуряват дадена услуга, за даден период и дадени условия... Това е лично мнение. Верно, получава се доста неприятни ситуации между оператори и потребители, но и ние като потребители ако се опитаме да бъдем малко по-отговорни всичко ще бъде доста по-опростено. Мерси за вниманието! :)
отговор Сигнализирай
Новини