IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Само приватизацията може да стабилизира БДЖ


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

121
Бастун
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Пътнически превози е нормално да се дотират, което се случва от печалбата на товарни превози, но всичко това в нормалните държави. В нашата мила родна страна полуграмотни *** си мислят, че всичко им е бащиния.
отговор Сигнализирай
120
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Не може да режат влакове и да елеиминират спирки и после да реват, че БДЖ е губещо. В моят град има ЖП гара и ГЕРБ решиха, че бързите влакове няма вече да спират...ква рентабилност, кви 5 лева????
отговор Сигнализирай
119
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Виждал съм стари вагони от царско време. И тогава е било БДЖ, значи държавно, макар през капитализма. А пък е било печелившо. Нали иначе нямаше да съществува.
отговор Сигнализирай
118
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Наистина, някой знае ли колко човека пътуват с един курс от София от Бургас? Много отдавна не съм се возил с БДЖ и нямам никаква представа колко хора ползат жп услугите.
отговор Сигнализирай
117
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
БДЖ никога не са били в частни ръце.Некадърни ръководители,както в цялата икономика, доведоха и БДЖ до положение,в което трябва да бъде приватизирано т.е.да бъде подарено някому на "наш човек".Не на приватизацията на БДЖ!Стига грабеж!
отговор Сигнализирай
116
зико
преди 12 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Забелязал съм че управляващите ако искат и са обещали на някого да се приватизира някое държавно предприятие нарочно го докарват до фалит.
отговор Сигнализирай
115
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
С един курс от София се Бургас съвсем спокойно пътуват 1000, дори и повече пътници. Ако скоро сте се возили с БДЖ би трябвало да знаете, че цените на билетите са с около 15-20% по-ниски от тези на автобусите. (София-Бургас: 30 лв за автобус, 26лв с влак).Един автобус вози макс 40 човека, т.е. 40*30лв = 1200лв за курс.БДЖ: 1000*26лв = 26000 лв за курс.И докато първите очевидно успяват да виреят, т.е. имат поне малко печалба, то БДЖ са постоянно на загуба.
отговор Сигнализирай
114
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Този, който иска да купи товарни превози, трябва да купи и пътнически превози
отговор Сигнализирай
113
az
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Na toz *** puk koi mu dade dumata
отговор Сигнализирай
112
от Чихия
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До deniverg.blogspot.coАко можех не един, а 10 плюса бих ти сложил. Това, което си написал е точната "политика" на всички управляващи след промените.
отговор Сигнализирай
Новини