IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Само приватизацията може да стабилизира БДЖ


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
до11
преди 12 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Френските железници чий са бе? Не приглаяй като папагал на тоя черния!
отговор Сигнализирай
10
Лелее
преди 12 години
Харесвам 22 Не харесвам 5
БДЖ е част от националната сигурност на държавата,този трябва да е обикновен предател-продажник за да направи такова нещо!
отговор Сигнализирай
9
CrossFire
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 29
Няма абсолютно никаква причина БДЖ да бъде държавно. Не е работа на държавата да се занимава с транспортен бизнес. БДЖ трябва да бъде разпарчетосано и продадено по такъв начин, че да се избегне създаването на монополист. Да се приватизира и цялата железопътна мрежа, като преминаването да се заплаща. Пълна либерализация на железопътния транспорт. Ето така ще имаме качествен транспорт на конкурентни цени. Няма човек, който да иска данъците му да отиват за лоша услуга, която дори не ползва.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Най добе е един добър сеско бой на министърът на транспорта и в панделата за докарване до фалит на БДЖ, и следващият може и да си вземе бележка как се управлява дуржавна собственост. Някой да разяани на тоя дембел, че управител на БДЖ е той и той отговаря са състоянието му.
отговор Сигнализирай
7
Салахадин
преди 12 години
Харесвам 28 Не харесвам 2
В Англия и Германия е държавен железопътния транспорт!!Московски, искам те веднага да ми кажеш нещо по този въпрос!!!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Частникът няма да иска субсидия, той ще си печели, защото му се продава печелившата част от бизнеса. Субсидия обаче ще има за пътническите превози, и то далеч по-голяма, защото загубите й няма да могат да бъдат покрити от товарите. Услугата пък ще търпи промени единствено откъм цена - до момента, в който загубят всичките си клиенти.
отговор Сигнализирай
5
eve1
преди 12 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
Разликата между инвестиции и разпродаване на държавна собственост за жълти стотинки е огромна.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
крадете смело скоро няма да има какво да откраднете и най много вие ще загубите защото май България нама какво да губи и дупе ви яко...
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 22
1, и за какво ни е държавно дружество от където до сега са открадли 800 милиона лева! Часникът поне няма да иска субсидии и ще е принуден да дава добра услуга на приемлива цена!
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 40 Не харесвам 2
Еврейски лапачи!
отговор Сигнализирай
Новини