IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Защо "диамантът" се превърна в "Бойколина"?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

165
Аз
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
До ФактТук вярно е пълно с червени ***!Нещо да си разбрал, че от 1991 г. потока от МПС, а и самите МПС са се променили?!? В пъти повече е нараснал пътнико-потока и трафика изобщо! Да не говорим, че ти самия ***,си одъртял с 25 години! Боже, прибери си вересиите и най-вече червените - стига им толкова !
отговор Сигнализирай
164
Румен Бл.
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
До ПетърОтдавна през ума ми минават идеи подобни на твоите.Някога като курсант в ВНВВУ живях 5 г. до Плевен,после в Бургас, Варна и 10 г. в Пловдив.Понеже съм родом от Монтана, познавам и този край.И ако има население на страната което ме е впечатлило с интелигентност и предприемчивост то това са безспорно пловдивчани.Бургазлии са върха в артистичността и изкуствата.Варна е сбор от посредствени селяни,Плевен също, а цялата Северна България издиша.Днес Пловдив и Бургас са най-проспериращи.
отговор Сигнализирай
163
инж. Проектант
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
До АнонименХахаха това твърдение вече наистина ме развесели :) Вие предполагам от "камбанарията" на гоелмия си професионален опит като човек на заплата за съставен коментар го написахте ;)
отговор Сигнализирай
162
петър
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Северна България не е западнала заради някакви световни конспирации,а по много проста причина.Населението е тъпо.Простотията не им позволява да просперират.Някога след София любими градове на живков бяха Плевен и Варна.Там се изливаха огромни пари ежегодно,за сметка на Пловдив,който беше умишлено дискриминиран,а и другите градове от Южна БългарияНо по време на демокрацията,когато има свободна конкуренция този район западна.Закономерно,неблагодарните *** един пътен възел немогат да използват
отговор Сигнализирай
161
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До АнонименНе се и опитвам да Ви го "говоря" :) Виждам, че сте тясно запознат със ситуацията. И все пак ще допълня, че съм присъствал лично на решения които са политически мотивирани а не технически. Но това за което говоря е че има ли едно политическо име или прякор в коментар значи мнението е политически мотивирано ( друго няма какво да кажа вече споменах че от политиците само политиканите са по-досадни). И макар, че отново правим пълен кръг ще го кажа пак: Намерете човек който да разбира...
отговор Сигнализирай
160
Факт
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
И още един пример за бездарни инж.проектанти - сегашният бул. Малинов /бивш бул. Людмила Живкова/ в Младост, София. До около 1991 година там минавах за няколко минути, за да стигна до Цариградското шосе. Сега след намесата на инж.проектанти, които може би са прочели само Винету през живота си, не е ясно за колко време мога да мина тази отсечка - за половин час или за два часа, в зависимост от други фактори, които инж.проектантите сигурно са взели под внимание, за да променят нещата по този начин
отговор Сигнализирай
159
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Диаманта..., в ГЕРБ-ерската корона на глупостта...!
отговор Сигнализирай
158
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Лиляна по Нова, тази сутрин беше ужасно неприятна както за гледане, така и за слушане... Виктор едва успяваше да се включи с някой въпрос, на който тя така и не отговаряше, а гр***чеше наизустените си Подпорни точки...
отговор Сигнализирай
157
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
""Диамантът" край с. Белокопитово е зле маркиран и опасен" Може. Ама пък, Лилето и Боко си го харесаха.
отговор Сигнализирай
156
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До Анонимен 190Нали не правиш грешката да сравняваш 1 км магистрала изграждана в полето на терен държавна/общинска собственост и същия метраж, но при преминаването през Стара планина и покрай някое планинско село например?Защото в 1-ия случай няма да имаш допълнителни разходи за съоръжения като тунели, мостове, укрепвания на скатове и т.н., както и обезщетения за частни имоти. КОЕТО обяснява разликата в цената.Иначе си много прав за "бързите пари" от строителство и тяхното усвояване.
отговор Сигнализирай
Новини