IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Разследването: Ударът между "Дръзки" и "Пантер"-а – минимален


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

46
Към 50
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Първо да има надпис на БЪЛГАРСКИ език, а после на какъвто и да е. А тези норми се пишат от силните на деня за слабите. Я да видим на френските кораби какво пише.... - Я,..... на френски било. Същото важи и за самолетите ни. Като сме им съюзници на натовците да научат нещо за нас
отговор Сигнализирай
45
Към 27
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Надписа е транслитериран по закона за транслитерация, ***. Такива са международните норми.Ул.въстаническа да не я превеждаш на английски като я пишеш на латиница.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Минимален Но Фатален!
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Ами за жалост много лъха на пилотска, или на навигационна корабна грешка.
отговор Сигнализирай
42
Морски
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Приемете, че понякога се случват и нелепи инциденти. Те стават и с най-добре обучените пилоти. Погрешно е да се пише, че пилотите не са обучени. Напротив. Били са обучени. За съжаление фатални инциденти се слуват не само в България. Вечна му памет на загиналия м-р Атанасов.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
преди няколко седмици , докато си пушех на терасата по обяд , бях свидетел как МиГ 29 маневрира на много малка височина над средно голям български град с планински релеф . Проклетото нещо в никакъв случай (освен война и авария , но и в двата случая протокола е да се избягват населени места) не трябваше да бъде там където беше . В нашата авиация освен никаквата подготовка страдаме и от лоша дисциплина на пилоти смятащи се за асове
отговор Сигнализирай
40
Край
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
50те години наш пилот на боен самолет загива щото много обичал да пикира ниско та да шашка жетварките в полето. Стават такива неща - нелепо е ама стават.
отговор Сигнализирай
39
Fhwas
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
50 miliona euro...minimalna smetka za goranov...i za trezora, koito rajda nai-redovno izlishak ot 1,7 miliarda leva..koi s kogo kakvo kade koga kolko zasto, ama ima roden izlishak....ot sivata ikonomika li, ot korupciara li, ot piratski drazki broderii po panamskia kanal li...
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
тъй като богоподобните японци и немци не могат да правят хеликоптери , всички трябва да избират между френски , руски и американски бангии . Не мога да разбера каква вина има в случся френския (френско/германски) хеликоптер или белгийската фрегта ? Машината си е ОК , с много орязано от нашите оборудване и на завишена цена , но определено от най-добрите морски хеликоптери в света . Както беше казал един *** - материала е кофти , даваме 50 милиона за машина , но ни свиди да обучим пилоти за нея
отговор Сигнализирай
37
ивчо
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
42 и как реши нулева подготовка, дървен философ, един шофьор от градски транспорт като се нацепи с автобуса означава ли че целия състав е некадърен.
отговор Сигнализирай
Новини